خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و تراکتور 4 شهریور 1401

پخش زنده فولاد و تراکتور 4 شهریور 1401 را با انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و از ساعت 21:30 در هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

فولاد جذاب جواد نکونام و تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا که امسال با چند خرید مهم تقویت شده است، امروز در اهواز میزبان تراکتورسازی قربان بردیف است. برای پخش زنده بازی فولاد و تراکتور 4 شهریور 1401 با ما باشید.

پخش زنده فولاد و تراکتور 4 شهریور 1401

فولاد جواد نکونام که در دو هفته اول لیگ نه گلی به ثمر رسانده، نه دریافت کرده و نه برده، این روزها بدون امتیاز و امیدوار به اولین 3 امتیاز خود باید میزبان تراکتور باشد که وضعیت بهتر ندارد.

بردیف و تراکتور هم بعد از باخت هفته اول در کرمان برابر گل گهر، در هفته دوم برابر ذوب آهن تارتار تن به تساوی دادند تا با تنها 1 امتیاز از دو بازی اوضاع خوبی نداشته باشند.

در مجموع 24 تقابل دو تیم در 10 سال اخیر، تراکتور 6 برد و فولاد 7 برد کسب کرده، 11 بازی هم به تساوی انجامیده است. در 5 تقابل آخر اما با 2 پیروزی فولاد و 3 تساوی، اوضاع به نفع فولاد است. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و تراکتور 4 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:30 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فولاد و تراکتور 4 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال فولاد و تراکتور 4 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا