خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه بندر عباس: برخورد قهری با حجاب نکنیم

فارس نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان این نکته که دشمن به دنبال قداست‌زدایی از مفاهیم اسلامی از جمله مادر است، گفت: حجاب، یک امر واجب است و باید از ظرفیت‌های ایجابی برای تبلیغ و تشویق استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: مساله حرام بودن مواد مخدر مورد اتفاق تمام علمای اسلامی است که باید بدان توجه کرد.

وی، مصرف مواد مخدر بر خلاف مصلحت انسان است و ضررهای خانمان‌سوزی را متوجه فرد می‌کند، تصریح کرد: بر اساس آیات و روایات هر ماده‌ای که باعث ضرر رسیده به بدن شود مصرف آن حرام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان این نکته که ریشه گسترش قاچاق و مصرف مواد مخدر را باید در فقر و بیکاری جست و جو کرد، خاطرنشان کرد: در حل مسائل باید به علل‌ها پرداخت نه معلول‌ها به همین جهت باید برای حل مساله وارد میدان شد. البته من آگاه هستم که این مهم ریشه در موضوعات دیگری از جمله فرهنگی و اجتماعی دارد و تماما از روی فقر نیست و عده‌ای سوداگر مرگ، جوانان را به کام مرگ می‌کشانند.

خطیب جمعه بندرعباس : مخالف برخوردهایی هستیم که جوانان را از حجاب منزجر می‌کند/ باید از تبلیغ و تشویق استفاده کنیم

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به سالروز گرامیداشت حجاب، تشریح کرد: دشمن در این روز سعی داشت که با انجام اقدامات رسانه‌ای به حجاب لطمه وارد کند؛ چراکه که همواره به دنبال ایجاد و گسترش فساد و فحشا در ایران است.

عبادی‌زاده، با بیان این نکته که دشمن به دنبال قداست‌زدایی از مفاهیم اسلامی از جمله مادر است، گفت: حجاب، یک امر واجب است و باید از ظرفیت‌های ایجابی برای تبلیغ و تشویق استفاده کنیم.

وی، با اشاره به این نکته که به الزامات اجتماعی و اسلامی باید احترام گذاشت، عنوان کرد: در حوزه حجاب با برخوردهای عالمانه موافق هستیم و با برخوردهایی که خدای ناکرده جوانان را منزجر می‌کند مخالفیم.

امام جمعه بندرعباس، افراط و تفریط را آفت موضوع حجاب دانست و تصریح کرد: باید متناسب با نوع نگاه مقام معظم رهبری در این زمینه گام برداشت تا اهداف مورد نظر به خوبی محقق شود.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا