خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده میلان و سالزبورگ 15 شهریور 1401

پخش زنده میلان و سالزبورگ 15 شهریور 1401 را در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و از ساعت 23:30 در لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند.

سالزبورگ امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در ردبول آرنا میزبان آث میلان استفانو پیولی، قهرمان سری آ است. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و سالزبورگ 15 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده میلان و سالزبورگ 15 شهریور 1401

آث میلان استفانو پیولی که در چند هفته ابتدایی سری آ اوضاع خیلی مستحکمی نداشت، در بازی هفته پنجم و در دیدار حساس در دربی دلامادولینا با پیروزی بر رقیب همشهری، اینتر توانست عزم جدی خود برای فصل جدید را نشان دهد.

آن‌ها حالا با 3 پیروزی برابر بولونیا، اودینزه و اینتر و دو تساوی برابر آتالانتا و ساسولو 11 امتیازی هستند. رقیب امشب آن‌ها سالزبورگ هم البته نشان‌داده که فوتبال اتریش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در چند سال اخیر بارها موجبات شگفتی فوتبال دوستان را فراهم کرده است.

دو تیم پیش از این تقابلی نداشته‌اند، از این رو پیش‌بینی بازی امشب کار دشواری است. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و سالزبورگ 15 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال میلان و سالزبورگ 15 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا