خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تذكری درباره‌ی مستند «حسینعلی۲»

حجت‌الاسلام مجتبی لطفی، از شاگردان و مسوولان دفتر مرحوم آیت‌الله منتظری در یادداشتی به نقد قسمت تازه‌ی مستند «حسینعلی۲» پرداخته است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای لطفی که پیش از این نیز نقدهایی را نسبت به این مستند مطرح کرده بود در یادداشت تازه‌ی خود نوشته است: «این مستند در قالبی متفاوت، و با اتكاء به پشتوانه حاكمیت، با دگرگونی و وارونه جلوه دادن حقايق، و زير پا گذاشتن اصول اسلامی و اخلاقی، هدف و منظوری جز تخريب شخصيت آيت‌الله منتظری در تاريخ ایران نداشته و ندارد!»
 
او در توضیح بیشتر اعتراضش به سازندگان این مستند می‌نویسد: «در وهله اول قرار بر ساخت مستند نبود و قرار بر بارگذاری مشروح مصاحبه‌ها در فضای مجازی بود که متاسفانه به هیچ وجه امانت‌داری نشد! مصاحبه‌گران با در اختيار قرار دادن مصاحبه‌ها  به گروهی که تاکنون هویت آنان مشخص نشده، مستند٢ را ساختند كه بنظر اینجانب هدفي جز تخريب شخصيت، ايده ها و عقايد آيت الله منتظری را ندارد».

لطفی در پایان یادداشت خود نوشته است: «گروه پشت صحنه این مجموعه مخاطبین انديشمند و توده های متفكر ملت را  عوام و جاهل نپندارند و قبل از هر چیز پاسخ دهند: چرا رسم امانت داری رعایت نشده است؟ و اگر ادعای بي‌طرفی دارند،  مشروح کامل گفتگوها را در معرض افکار عمومی قرار دهند، تا خود قضاوت کنند»


گفتنی‌ست خبر انتشار قسمت هفتم مستند «حسینعلی ۲» بعد از گذشت دو روز از انصاف نیوز حذف شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا