خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوپرجام فوتبال ایران پیش از جام جهانی برگزار میشود ؛ سوپرجام بدون تماشاگر؟

با اعلام تاریخ 11 آبان برای برگزاری دیدار سوپرجام بین استقلال و نساجی سوپرجام فوتبال ایران پیش از جام جهانی و به نوعی به جای دربی پایتخت برگزار خواهد شد.

به گزارش انصاف ورزشی، با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران:

«با توجه به تغییر تقویم مسابقات لیگ برتر و موکول شدن مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به بعد از رقابت های جام جهانی، مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال و نساجی مازندران روز چهارشنبه یازدهم آبان برگزار خواهد شد.

ورزشگاه محل برگزاری و ساعت مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.»

همانطور که پبش بینی میشد برگزاری هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که دربی مهم پایتخت بین استقلال و پرسپولیس را نیز در خود جای داده است به بعد از رقابت های جام جهانی 2022 قطر موکول شد و حالا با این تفاسیر سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال قهرمان لیگ و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی را به عنوان حسن ختام فوتبال ایران پیش از جام جهانی برگزیده است.

اما نکته قابل تامل آنکه دیدار سوپرجام فوتبال ایران دیداری است که یکی از سه جام سالانه فوتبال ایران در پایان آن اهدا میشود و اگر بنا باشد مطابق با سه هفته گذشته لیگ برتر دیدارها بدون تماشاگر برگزار شود، برگزاری دیدار سوپرجام بدون تماشاگر بخش مهمی از جذابیت یکی از مهمترین دیدارهای فصل فوتبال ایران را از بین خواهد برد.

اما به هرروی ساپینتو که حالا علی فتح الله زاده را به عنوان مدیرعامل به جای سردار آجرلو در کنار خود میبیند میتواند با تکرار برد مقتدرانه برابر نساجی حمید مطهری اولین جام را دشت کند.

از آن سو نیز نساجی مازندران هم موقعیت این را دارد تا با پیروزی در این بازی در کمتر از یکسال دومین جام مهم تاریخ پرقدمت خود را کسب نماید.

سوپرجام فوتبال ایران پیش از جام جهانی برگزار میشود ؛ سوپرجام بدون تماشاگر؟
سوپرجام فوتبال ایران پیش از جام جهانی برگزار میشود ؛ سوپرجام بدون تماشاگر؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا