خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و آیندهوون 28 مهر 1401

پخش زنده آرسنال و آیندهوون 28 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. این بازی یکی از دیدارهای معوقه دور دوم لیگ اروپا است.

آرسنال امروز در دیدار معوقه دور دوم لیگ اروپا که به علت مرگ ملکه به تاخیر افتاد، در امارات میزبان ایندهوون است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و آیندهوون 28 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 20:30 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و آیندهوون 28 مهر 1401

پخش زنده آرسنال و آیندهوون 28 مهر 1401

این جدالی تعیین کننده برای صدر است که البته بعید است آیندهوون در آن شانسی داشته باشد. آرسنال با 3 پیروزی و 9 امتیاز در صدر جدول و آیندهوون با 7 امتیاز با تعقیب آن است. با این وجود میزبانی شاید ورق را به نفع آرسنال این روزها سرحال برگرداند. آرسنالی که در 5 بازی آخر خود 5 برد پیاپی ثبت کرده و در این بین لیورپول و تاتنهام را هم شکست داده است.

آیندهوون هم اما در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 4 برد و 1 شکست ثبت کرده است.تنها شکست آیندهوون هم مربوط به تقابل با کامبور در لیگ داخلی است.

نکته مهم اینکه دوتیم حداقل در 10 سال اخیر تقابلی نداشته‌اند و در نتیجه تاریخچه تقابل‌های قابل ذکری وجود ندارد. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و آیندهوون 28 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا