خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازداشت دو فعال سیاسی در مشهد

علی صابری، دبیر حزب اراده ملت شاخه خراسان رضوی و دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک)  یکشنبه اول آبان حدود ساعت ۹ صبح در مشهد بازداشت شد.

همچنین آرش رمضانی دبیر اسبق شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان شاخه خراسان رضوی، نویسنده و مدیر کتابفروشی، یکشنبه اول آبان حدود ساعت ۱۴ در محل کتابفروشی خود بازداشت شد‌.

هر دو در محل کار بازداشت شدند و از آنجا به منزل برده شده و وسایل الکترونیکی‌شان را بردند. آنها دیشب از بازداشتگاه با همسرانشان تماس گرفته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. بازداشت تنها فایده ندارد اعدام کنید این …هایی را که نان ملت را می خورند وبا اجانب ارتباط دارن و ایجاد نا امنی در کشور می کنند.

    7
    18
    1. اعدام که باید شما اختلاسگران بی شرف کاسبان و دین و تحریم رو کرد.اگر شرف داشتید کشور رو از قصد در تحریم نمی بردید تا کاسبی کنید.شعارهای ضد غربی نمی دادید و …هایتان را به غرب نمی فرستادید.اف ای تی اف حالا معلوم می شود برای چی مخالف بودید با تصویب چون شرف ندارید.

    1. اینا دو نفرن مثل منو شما که زندگی معمولی دارن مثل منو شما ، زن و بچه دارن مثل منو شما ، مادر و پدر دارن مثل منو شما ، عشق و آرزو دارن مثل منو شما ، دین و آیین دارن مثل منو شما ، فقط یک تفاوت دارن با منو شما که اونم اینه که : بلند بلند فکر میکنند…فقط همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا