خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسداری یعنی” همیشه سرباز” بودن! | عباس محمدیان

عباس محمدیان، رئیس سابق سازمان بسیج رسانه در یادداشتی نوشت:

من سربازم، سربازی که با افتخار، رزم جامه سبز پاسداری پوشیده است. جامه‌ای که به رغم سبزی در نگاه معرفتی مردم، سرخ می‌نشیند به حرمت خون‌های پاک شهیدان. خون‌هایی که به جرات می‌توان آن را در شمار مطهرات دانست چه هم جغرافیای وطن را از لوث بیگانگان طهارت داد. هم جان‌ها را از آلودگی‌های فکری و ذهنی پاکیزگی بخشید.

امروز هم- البته- نقشی چنین را در شکوه مضاعفی تکرار می کند. اگر در ازدحام این همه حادثه و آوار مصائب، مثل سروستان در سایه سار نگاه ولایت، ایستاده‌ایم به برکت دعای شهیدان است. من هم کوچکترین سرباز این لشکر بزرگم. لشکری که ان شاالله به جنود الهی امام زمان(عج) خواهد پیوست.

برای من دفاع از تمامیت ارضی یک تکلیف همواره بر دوش است مثل دفاع از تمامت ارزشی. با حفظ این تمامیت دوگانه است که می‌توانیم یک کشور سرفراز، مستقل، آباد و آزاد داشته باشیم. در این جبهه پر شکوه، صدها خاکریز است و هزاران سنگر. ما هم سربازیم و سنگر نشین. سنگر گزین اما قوه عاقله نظام است که متناسب با نیازها و تاثیر سنگر ها، سربازان خود را جانمایی می کند. یک روز توفیق تنفس و تهذیب نفس در بسیج رسانه روزی شد و دیگر روز، حکم ماموریت را برای سنگری دیگر نوشتند. سیره سربازی هم اطاعت است. اطاعت کردم برای حضور در سنگری دیگر اما به رسم ادب، از همسنگرانِ بسیج رسانه، خدا حافظی می‌کنم.

خدای را به حرمت خون شهدا می‌خوانم که خط نورانی شهادت را سرلوحه همه روزهای تقویم حیات ما بنویسد و ما را بر صراط شهدا ثابت قدم بدارد. قطعا با منشی چنین است که می‌توانیم برای انقلاب، برای ولایت، برای جمهوری اسلامی که حرم است. “مدافع حرم” باشیم.

لازم می‌دانم از اعتمادِ سردار معظمِ فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سلامی، صمیمانه تشکر و از همراهی همه مدیران، سردبیران، دبیران و اصحاب رسانه که در این مدت، حقِ رفاقت را در حق این سرباز تمام کردند صمیمانه قدردانی کنم.

قدردان همه هدایت‌ها و حمایت‌ها هستم و به صراحتی که از اصحاب قلم آموخته‌ام، عهد می‌بندم که در سنگر جدید نیز همچنان به صراط مستقیم شهدا التزام عملی داشته باشم.

از خدا می‌خواهم به توشه و بضاعت مضجات این کوچکترین سرباز جبهه انقلاب، که به “بسم الله الرحمن الرحیم” آغاز ماموریت می‌کند، برکتی بدهد که بتواند در خدمت اصحاب فرهنگ، گرهی بگشاید و قدمی بردارد.

قطعا در این برحه و در این جایگاه همچنان به عنوان یک پاسدار در کنار قلمداران جبهه انقلاب خواهم بود. و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِين. و پايان گفتار ما اينست كه: حمد و سپاس مخصوص پروردگار جهانيان است.

یا علی!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا