خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌های سه انجمن اسلامی دانشجویان خارج کشور در محکومیت حمله تروریستی در شیراز

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در پی جنایت تروریستی داعش در حرم احمدبن موسی علیه السلام در شیراز

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ملت شریف ایران، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، جنایت تروریستی وحشیانه داعش در حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) علیه السلام در شیراز را که به شهادت و مجروحیت ده ها تن از مردم بی گناه انجامید به اشد وجه محکوم می‌نماید.

بار دیگر دستان جنایتکار استکبار و صهیونیسم جهانی، از آستین جاهلان و کور صفتان وهابی و تکفیری، برون آمد و جمعی از مردان و زنان و کودکان ایران عزیز را به خاک و خون کشاند.جنایتی که با سوء استفاده از ناآرامی ها و بر بستر زمانی اغتشاشات اخیر امکان بروز یافت.

بدینوسیله اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان، ضمن هم دردی با خانواده‌های شهدای مظلوم فاجعه اخیر و کشتار زائران سومین حرم اهل بیت ع در ایران، مصیبت وارده را به خانواده های داغدیده، ملت شریف ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نماید.

خون به ناحق ریخته زائران و مجاوران عزیز و شهدای مظلوم ایران، بر خلاف اراده ی دشمنان، مایه وحدت ملت و بیداری چشمان خواب آلود و غفلت زده خواهد شد؛ ان شاءالله

ما پیروان مکتب آل محبتیم
دلدادگی ست مذهب ما “یاعلی مدد”

اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان در اروپا


بیانیه مجمع انجمنهای اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در خصوص حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی کاظم ع (شاهچراغ)

بسمه تعالی

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون

حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ‌ (ع) که منجر به شهادت مظلومانه دست کم ۱۵ تن و مجروح شدن بیش از ۲۰ تن از پاره های تن این ملت عزیز را در پی داشت، را تسلیت عرض میکنیم.

تسلّی و همدردی مجموعه انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا را به خانواده‌های این شهیدان عزیز ابراز نموده و صبر و سکینه‌ی الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان این حادثه تروریستی را از پرودگار متعال مسألت مینماییم.


بيانيه مجمع انجمن هاي اسلامي دانشجويان در فدراسيون روسيه در پي حادثه تروريستي در حرم شاهچراغ عليه السلام

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت پانزده نفر از هموطنان در جوار مرقد شریف حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام نشان داد دشمنان چون همیشه برای مقابله با زندگی و آزادی این ملت، زن و مرد نمی‌شناسند و بدترین شکل‌های خشونت را به کار می‌گیرند‌. جنگ، تحریم و ترور ابزارهای دیرآشنای دشمن در برابر منطق استوار انقلاب‌اسلامی است. این رفتار وحشیانه نشانه یأس، استیصال و شکست دشمنان در رویارویی با جمهوری‌اسلامی و نظام مقتدر برخاسته از خواست ملت است.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

مجمع انجمن هاي اسلامي دانشجويان در فدراسيون روسيه، بار دیگر انزجار و محکومیت شدید و قاطع اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر به ویژه این حادثه تأسف بار و سبوعانه را اعلام داشته و شهادت جمعی از هموطنان مظلوم مان را محضر امام عصر (عج)، نائب بر حقشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌دارد.
من الله التوفيق
مجمع انجمن هاي اسلامي دانشجويان در فدراسيون روسيه
١٤٠١/٨/٥

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا