خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 12 آبان 1401

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 12 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در سومین بازی جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی ایران امروز و از ساعت 19:30 به وقت ایران در سومین بازی خود در جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی با ژاپن رودررو می‌شود. ایران دو بازی قبلی خود برابر پاراگوئه و آمریکا را پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران ژاپن 12 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن امروز 12 آبان 1401

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 12 آبان 1401

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و آمریکا از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله گروهی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ به میزبانی امارات به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع ایران تمام شد.

محمد معصومی‌زاده، سید مهدی می رجلیلی (دروازه‌بان)ٰ، سعید پیرامون و محمدعلی مختاری، برای ایران گلزنی کردند. در طول بازی بارها برتری بین ایران و آمریکا رد و بدل شد اما در نهایت شاگردان نادری به پیروزی دست یافتند.

تیم ملی ایران با این برد ۶ امتیازی شد و به تنهایی صدرنشین گروه B شد. ژاپن با شکست مقابل پاراگوئه معادلات این گروه را به هم ریخت و با نتیجه ۸ بر ۵ مقابل رقیب آمریکای جنوبی خود شکست خورد. برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 12 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا