خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر: خاتمی بر ریاست عارف هیچ تاکیدی نکرده

سیدمحمد خاتمی بر ریاست محمدرضا عارف در شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در دور جدید هیچ تاکیدی نکرده است.

به گزارش انصاف نیوز، این شورا که در ابتدا به صورت موقت برای انتخابات مجلس تشکیل شده بود و اعضای آن عارف را به ریاست انتخاب کرده بودند، از چند روز پیش با نظر خاتمی و شورای مشورتی او قرار شده، برای انتخابات آتی ریاست جمهوری دوباره تشکیل شود اما خاتمی برخلاف برخی اظهارنظرها، در ترکیب جدید هیچ تاکیدی بر ریاست عارف ندارد.

محمدرضا عارف که از پیش از انتخابات به عنوان سرلیست اصلاح طلبان در تهران در نظر گرفته شده بود، در دور قبل به ریاست آن انتخاب شد و با پیروزی لیست ائتلافی امید – اصلاح‌طلبان، اعتدالگرایان و اصولگرایان میانه‌رو -، به مجلس راه یافت.

ترکیب جدید شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در روزهای آتی قطعی می‌شود و در اولین جلسه رییس آن انتخاب خواهد شد.

محمدعلی نجفی و عبدالواحد موسوی لاری، جدی ترین گزینه‌های ریاست این شورا در دور جدید هستند. نجفی که در انتخابات گذشته‌ی شوراها در سال 92 مسوول کمیته‌ی انتخابات شورهای اصلاح‌طلبان بود، از چندی پیش دوباره مسوولیت انتخابات سال آینده‌ی شوراها را در اصلاح‌طلبان عهده‌دار شده و مهمترین گزینه‌ی ریاست شورای عالی است.

مشغله‌های زیاد عارف یکی از دلایل احتمال جایگزینی ریاست او بر شورای عالی در دور جدید است. عارف در حال حاضر مسوولیت‌هایی دارد از جمله: عضو کمیسیون آموزش مجلس، رییس فراکسیون امید مجلس، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرعامل بنیاد امید ایرانیان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بهتره کسی رو به عنوان رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتخاب کنند که بخواد و بتونه صدای مردم و پیگیر مطالات مردم باشه نه کسی که اوج هنرش سکوته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا