خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبرگزاری اصولگرا مزدک میرزایی را «عضو شبکه تروریستی» نامید!

یک خبرگزاری که در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور به رسانه‌ای نزدیک به نهادهای نظامی و امنیتی مشهور شده است، در خبری درباره‌ی مطالب مطرح‌شده پیرامون فهرست تیم ملی ایران در جام جهانی، مزدک میرزایی، گزارشگر سابق صداوسیما که مدتی است در شبکه‌ی تلویزیونی ایران اینترنشنال فعالیت می‌کند را «عضو شبکه‌ی تروریستی» نامید!

به‌گزارش انصاف نیوز، متن منتشرشده در تسنیم به این شرح است:

«مزدک میرزایی عضو شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال که گزارشی از وضعیت تیم ملی ایران در این شبکه سعودی می‌داد، مدعی شده بود که سردار آزمون به تیم ملی دعوت نخواهد شد و علت تاخیر در ارائه لیست تیم ملی نیز همین مورد است.

ادعای وی به سیاهه‌ی قطور دروغ‌های این شبکه سعودی افزوده شد چرا که ساعتی پس از این ادعا، لیست تیم ملی ارائه و آقای آزمون نیز با نظر آقای کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد.

اینترنشنال به همراهی منافقین و برخی دیگر از گروهکهای تروریستی در تدارک کمپینی برای حاشیه سازی علیه تیم ملی و بر هم زدن آرامش بازیکنان هستند. آنها پس از آنکه در کمپین تلاش برای محروم سازی ایران از جام جهانی ناکام ماندند در تلاشند تا با فشارها و عملیات روانی بر روی بازیکنان، آرامش را از تیم گرفته و مانع بازیهای مطلوب ایران شوند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب شفعیان شما در ایران زندگی می کنید شاید بی فایده نباشد بعنوان اولین فرد قانون گرا اطلاعیه های دولتی و رسمی را در ارائه اخبار مد نظر قرار دهید وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی چند روزی نیست که اعلام کرد شبکه ایران انتر ناسیونال یک شبکه تروریستی است و هر نوع همکاری افراد با این شبکه بعنوان تروریست تحت تعقیب قرار خواهند گرفت. شما بعنوان یک سایت رسمی مشغول فعالیت در این کشور تا اطلاع ثانوی که رژیم عوض نشده باید در استفاده از اصطلاحات و تدوین خبر طبق تعریف های رسمی فعالیت کنید و الا باید بجرم فعالیت ضد دولتی تحت پی گرد قانونی قرار گیرید. بی اطلاع نیستید که در کشور فرانسه دیو دونه هنرمند مشهور فرانسوی تنها بجرم گفتن یک کلمه خلاف اعلام رسمی تحت تعقیب قرار گرفت. شمائی که مدینه فاضله تان کشورهای غربی است بهتر است به تقلید از آنها رعایت اصول مورد قبول آن دیار را سرمشق کار خود قرار دهید

    22
    6
    1. اصلاح طلبان با ریاکاری و دورویی در هر جهت که منافع دنیوی و غرب دوستی آنها اقتضا کند متمایل هستند و در جای خود زیرکانه قواعد و اصول رو زیر پا میذارند

  2. تروریستی نیست شبکه اینتر نشنال؟؟؟واقعا حرف درستیه ک چرا آمریکا از اصلاح طلبها حمایت میکنه ،چرا ؟چون سرمایه شونه توی ایران!!سلطنت طلب ها بهتر از شما هستن،رک وراست هستند ولی شما اصلاح طلبان منافق ترین هستید

    14
    5
    1. بچه هاتونو از غرب جمع کنید .اصلاح طلبی یک مرام است که گاهی انسانها در خانه خود نیز انجام می دهند .انسان گاهی اصلاح طلب و گاهی افساد طلب است .هر کدام می خواهی باش.

  3. یعنی شما میرزایی همکار علی کریمی هر دو مزدور موساد رو تروریسیتی نمی دونید؟ آهان نمی دونستم هم پالگی ها همدیگرو فحش نمی دن شما هم یه بخش پازل اونایید به هم ردیف انگ نخواهید زد

  4. هردو اصلاح طلب و سلطنت طلب از یک قماشید دزدیهاتون کردید حالا پای نابودی ایران نشستید

    3
    1
  5. خب تسنیم درست گفته..در ضدیت علنی اینتراشرار با مردم و نظام ج.ا.ایران تردیدی نیست..جالبه با اتمام اعتراضات و اغتشاشات هنوز از تیتر خیزش انقلابی استفاده میکنه!! مردم ایران عاشق کشور نظام و رهبری معظم انقلاب هستند و از معاندین متنفرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا