خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ایران و آمریکا 8 آذر 1401

پخش زنده ایران و آمریکا 8 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم در مهمترین بازی روز نخست دور سوم مرحله گروهی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی ایران و آمریکا امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در حساس‌ترین بازی روز نخست دور سوم مرحله گروهی جام جهانی، در استادیوم الثمامه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ایران و آمریکا 8 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ایران و آمریکا 8 آذر 1401

پخش زنده ایران و آمریکا 8 آذر 1401

تیم‌های ملی ایران و آمریکا امشب از ساعت 22:30، در بازی تعیین تکلیف صعود در جدالی حساس به مصاف هم می‌روند. ایران با وجود شکست سنگین در بازی نخست برابر انگلیس، در بازی دوم احیا شد و با دو گل از سد ولز گذشت تا شانس بالایی برای صعود از گروه داشته باشد.

آمریکا اما در بازی نخست خود با ولز تن به تساوی 1 بر 1 داد و در بازی دوم نیز همین نتیجه مساوی را اما بدون گل برابر انگلیس کسب کرد. حال وضعیت گروه به نحوی است که ایران حتی شانس صعود به عنوان صدرنشین را در صورت پیروزی دارد، مشروط بر اینکه انگلیس 4 امتیازی برابر ولز مساوی کند یا ببازد و ایران آمریکا را شکست دهد.

معروف‌ترین تقابل تاریخ دو تیم، مربوط به جدالی در مرحله گروهی جام جهانی 1998 فرانسه است که آن دیدار با برتری 2 بر 1 ایران به پایان رسید و باید دید آیا ایران می‌تواند این پیروزی تاریخی را تکرار کند یا آمریکا با نسل پرستاره‌اش انتقام می‌گیرد! برای تماشای پخش زنده بازی ایران و آمریکا 8 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. در هر کاری حکمتی است که خدا میداند ! بُرد خوب است اما شرایط زمان !! شاید در این روزها که وضع جامعه بحران میباشد اگر تیم ایران می برد مردم بیرون می رفتند و اغتشاشگران هم سو استفاده میکردند !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا