خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کرواسی و بلژیک 10 آذر 1401

پخش زنده کرواسی و بلژیک 10 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در آخرین و مهمترین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی کرواسی و بلژیک امروز از ساعت 18:30 به وقت ایران در یک دیدار حساس در استادیوم احمد بن علی با قضاوت آنتونی تیلور به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی کرواسی و بلژیک 10 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال کرواسی و بلژیک 10 آذر 1401

پخش زنده کرواسی و بلژیک 10 آذر 1401

کرواسی 4 امتیازی و صدرنشین امروز در حساس‌ترین بازی دور گروهی جام جهانی قطر به مصاف بلژیک 3 امتیازی و رده سومی در جدول می‌رود. آن‌ها جدالی سخت برای صعود دارند چراکه مراکش 4 امتیازی در رده دوم به طور همزمان به مصاف کانادای بدون امتیاز می‌رود و نسبت به بلژیک پرستاره کار ساده‌تری برای صعود دارد.

کرواسی در بازی اول با مراکش قدرتمند و پرستاره مساوی کرد اما در بازی دوم با نتیجه 4 بر 1 از سد کانادا گذشت و کانادا حال عملا حذف شده است. از سوی دیگر اما بلژیک که در بازی نخست خود با یک گل کانادا را شکست داده بود، در بازی دوم در کمال شگفتی با دو گل مغلوب مراکش شد.

کرواسی و مراکش پیش از این سه بار به مصاف هم رفته‌اند که دو بازی در انتخابی جام جهانی 2014 با یک تساوی و یک برد برای بلژیک به پایان رسید. بازی دوستانه دو تیم در سال 2021 را نیز بلژیک پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی کرواسی و بلژیک 10 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا