خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرتغال و کره جنوبی 11 آذر 1401

پخش زنده پرتغال و کره جنوبی 11 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی پرتغال و کره جنوبی، امروز و در یکی از مهمترین دیدارهای دور گروهی جام جهانی قطر، از ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پرتغال و کره جنوبی 11 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرتغال و کره جنوبی 11 آذر 1401

پخش زنده پرتغال و کره جنوبی 11 آذر 1401

در گروه آخر رقابت‌های جام جهانی قطر، گرچه صعود رونالدو و یارانش با دو پیروزی برابر غنا و اروگوئه قطعی شده، اما همچنان سه تیم دیگر برای صعود به عنوان تیم دوم شانس دارند. البته که شانس غنا بیشتر به نظر می‌رسد. در هر حال، پرتغال صعود کرده، پرستاره و قدرتمند امروز بعد از دو برد برابر اروگوئه و غنا باید به مصاف کره جنوبی برود.

کره بعد از تساوی در بازی نخست، در جدال دوم با نتیجه سه بر دو مغلوب غنا شد تا 1 امتیازی باقی بماند. اما همچنان به صعود امیدوار است. نکته جالب توجه اینکه دو تیم در دور گروهی جام جهانی 2002 به میزبانی کره و ژاپن هم با هم هم گروه بودند که در آن بازی، کره با یک گل پیروز شد! برای تماشای پخش زنده بازی پرتغال و کره جنوبی 11 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا