خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین برندهای دستگاه ویپ + خرید آنلاین ویپ

رپورتاژ آگهی

در دنیای بزرگ و متنوع ویپ، انتخاب بهترین ویپ کار دشواری است. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید بهترین مارک ویپ را انتخاب کنید. قبل از اینکه به موضوع اصلی بپردازیم، بیان این نکته خالی از لطف نیست، قوانین استفاده از ویپ این است که برای خرید سیگارهای الکترونیکی یا ویپ باید حداقل 19 سال سن داشته‌باشید.

فهرستی که با آن آشنا خواهید شد، فهرستی است که از طریق تجربیات ویپرهای حرفه‌ای، رضایت مشتری و ارقام فروش گردآوری شده‌است. با تجزیه و تحلیل همه این عناصر احساس می‌کنیم می‌توانیم یک مجموعه خنثی برای برجسته کردن بهترین تولید کنندگان ویپ در جهان امروز ارائه کنیم. بدون فوت وقت و زیاده‌گویی، بیایید نگاهی به برخی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید ویپ در جهان بیندازیم.

محبوب‌ترین برندهای دستگاه ویپ در جهان

%D8%B3%D8%B1%DB%8C-Salt-Plus-%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D9%88%DB%8C-%DA%A9%DB%8C.png

اینکه بخواهیم دقیقا بگوییم بهترین ویپ کدام است، بستگی به سلیقه فردی هر شخص دارد. ما در اینجا بر اساس فاکتورهایی همچون ارقام فروش، رضایت مشتری و غیره بهترین برندهای تولید کننده دستگاه ویپ را به شما معرفی می‌کنیم. این برندهای محبوب به ترتیب شهرت و محبوبیت عبارتند از:

1.        اینوکین2.        اسموک3.        اسپیر4.        ووپو5.        یوول6.        گیک ویپ7.        الف بار8.        ویپورسو9.        فری مکس10.    ووتوفو

موارد ذکر شده، بهترین برندهای ویپ در جهان هستند که در ادامه قصد داریم به بررسی برند و محصولات آن بپردازیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

02-2.jpg

1.     اینوکین

محبوب‌ترین و بزرگترین برند ویپ در سراسر دنیا اینوکین است که در صدر جدول قرار دارد. دلیل اصلی محبوبیت و جذابیت این برند تولید کیت‌های استارتر ویپ با کیفیت فوق‌العاده و کاربری بسیار آسان آن است. برندی که موفق به کسب رضایت صد درصدی است، بدون شک برند اینوکین است.اگر بخواهیم به نقد و بررسی دقیق‌تری از اینوکین بپردازیم، باید بگوییم که طراحی بسیار ساده محصولات این برند شاید برای برخی از مشتریان جذاب نباشد. اما اصلی‌ترین مولفه موفقیت این برند در همین سادگی است، سادگی در طراحی، استفاده ساده و آسان، کویل‌های فراوان این برند که به راحتی در دسترس همگان قرار دارد، کیت‌های مناسب استارترها و غیره. این برند محبوب علاوه بر دستگاه ویپ، تمام لوازم‌های جانبی و وابسته به ویپ را نیز تولید می‌کند.

2.     اسموک

اسموک (SMOK) یکی از مشهورترین برندهای ویپ برای کیت‌های ویپ سنتی ساب اهمی و کیت‌های غلاف همه کاره است. می‌توان گفت که اسموک از اولین تولیدکنندگان موفق دنیای ویپ است که همواره با ارائه محصولات جدید و کاربردی، مشتریانش را شگفت‌زده می‌کند. جدیدترین محصول این برند مینی ویپ اسکار است که با طراحی جذاب و ابعاد کوچک، همه مصرف‌کنندگان را به تحسین وا داشته ‌است.اسموک موفق به کسب امتیاز نه از ده شده‌ است. از ویژگی‌های موثر این برند در محبوبیت می‌توان به کیت‌های غلاف ساب اهمی قدرتمند و قابل حمل، طرح‌های کلاسیک باکس دو باتری و همچنین مجموعه محبوب Nord vape اشاره کرد.هیچ محصولی وجود ندارد که بدون ایراد باشد و معمولا برندهای موفق مخالفان سرسختی نیز دارند. برخی از منتقدین ایراداتی به اسموک گرفته‌اند، به عنوان مثال عدم وجود تنوع در کیت‌ها و کویل‌های استارتر که ممکن است گاهی گیج کننده ‌باشند.اسموک کیفیت را بر کمیت ترجیح داده ‌است، یعنی علی رغم وجود تنوع در محصولات مبتدی، کیفیت محصولات تولید شده را به قدری افزایش داده‌ است که موفق به کسب رضایت نود درصدی مشتریان شده ‌است.شما برای تهیه پاد سیستم و انواع ویپ اسموک می‌توانید به فروشگاه آنلاین روکوویپ مراجعه کنید. همچنین اگر به دنبال خرید جویس هستید و قیمت جویساز اهمیت بالایی برای شما برخوردار است، این فروشگاه می‌تواند محصولات با کیفیتی را همراه با قیمتی مناسب به شما ارائه کند.

3.     اسپیر

برند Aspire فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده‌ است و شاهد آن بودیم که طراحی‌های بسیاری برای آن صورت گرفته است. هر کدام از آنها دارای عنصر جدیدی از طراحی فوق‌العاده Aspire است که معمولا برای طراحی آن از متریال براق استفاده می‌شود. اسپیر موفق به کسب امتیاز نه از ده شده‌ است. از ویژگی‌های مثبت اسپیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:·         ویپینگ به سبک سیگار·         ظرفیت باتری عالی ·         سری کویل‌های فوق‌العاده ناتیلوسبه این برند محبوب نیز ایراداتی وارد است که مهم‌ترین آن طرح‌های شیشه‌ای این برند است که با وجود زیبایی خاص، شکستنی هستند و با وارد شدن ضربه یا افتادن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه وارد می‌شود. با این حال می‌توان گفت اسپیر نیز یکی از بهترین طراحی‌های ویپ را دارد.

4.     ووپو

Voopoo یک تازه وارد به دنیای برندهای ویپ است که در سال 2016 تاسیس شده ‌است. با این حال مغزهای پشتیبان Voopoo از سال 2010 در زمینه‌های اتوماسیون پزشکی و صنعتی درگیر بوده‌اند و این بنیاد مهندسی با تمام کارهای خود در این زمینه درخشیده است. تلاش‌های بی وقفه این امتیازی که این برند کسب کرده ‌است امتیاز نه از ده است.

5.     یوول

Uwell با عرضه مخزن بسیار محبوب Crown، اولین مخزن از پنج مخزن فوق‌العاده محبوب ساب اهمی، وارد عرصه ویپ شد. این مخزن برای تولید حجم وسیعی از ابرهای شفاف طراحی شده‌بود. این برند نیز با تلاش‌های مکرر در زمینه نوآوری در دنیای ویپ، موفق به کسب امتیاز 8 از 10 شد.

6.     گیک ویپ

Geekvape مساوی است با کلمه دوام. ویپ‌ها معمولاً بسیار شکننده هستند. عموما ویپ یک دستگاه فولادی یا شیشه‌ای است که در هنگام افتادن مستعد شکستن است. اما هنگامی که دستگاه ویپ از برند Geekvape باشد هر چقدر با سرعت زیاد به زمین برخورد کند، نگرانی بابت شکستن وجود ندارد. امتیاز این برند 8 از 10 است. انواع پاد سیستم و ویپ‌های این برند در فروشگاه آنلاین روکوویپ موجود می‌باشد.

7.     الف بار

Elf Bar یکی دیگر از برندهای این جدول است و امتیازی که کسب کرده، 7 از 10 می‌باشد. ویپ‌هایی که این برند تولید می‌کند، برای مبتدیانی که سعی در ترک سیگار دارند عالی است. همچنین روشی عالی برای امتحان ویپینگ است و در کل دستگاه‌های راحت و ساده برای مصرف طراحی می‌کند.

8.     ویپرسو

ویپرسو در سال 2015 با هدف تحسین برانگیز “ایجاد جهانی عاری از دود” تاسیس شد تا تجربیات روزانه ویپرها را از طریق دستگاه‌های ویپ در دسترس بهبود بخشد. همچنین موفق به کسب امتیاز 8 از 10 شد. از ایراداتی که به این برند وارد شده ‌است، عدم وجود کیت‌های مناسب مبتدی‌ها است.

9.     فری مکس

فری مکس یک تولیدکننده منحصر به فرد در دنیای ویپینگ است، زیرا اولین بار از طریق کیت‌ها، مادها یا مخازن به شهرت نرسید، بلکه به دلیل کیفیت باورنکردنی کویل‌هایشان بود که موفق به کسب امتیاز 7 از 10 شد. از ویژگی‌های مثبت فری مکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:·         طرح‌های کویل پیشگامانه·         مخزن‌های ابری فوق‌العاده ساب اهم·         تعادل عالی بین طعم و تولید بخاراین ویژگی‌های جذاب، ویژگی‌های ایده‌آل برای یک تجربه ویپینگ عالی هستند که برند فری مکس همه را با هم ارائه کرده ‌است. البته این برند نکات منفی نیز دارد که عبارتند از:·         عدم وجود هرگونه کیت و مخزن ویپ MTL·         استفاده از آن برای مبتدی‌ها بی معنی استدر کنار مزایای برند فری مکس این ایرادات نیز بدان وارد است. در واقع محصولات این برند مناسب ویپرهای حرفه‌ای است نه مبتدی‌ها.

10.                        ووتوفو

Wotofo در مورد تاریخچه ویپینگ به همان اندازه قدیمی است که در سال 2012 توسط آقای Sky Zhang به عنوان یکی از اولین برندهای ویپینگ چینی تاسیس شد. در همان سال‌های اول اصل را بر کیفیت قرار داد و موفق به کسب امتیاز 8 از 10 شد. از مزایای این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:·         طرح های کلاسیک·         مادهای ویپ فوق العاده قدرتمندموارد فوق ویژگی‌های ارزشمندی برای یک ویپ هستند که این برند آن‌ها را دارا است. 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا