خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و پیکان 29 آذر 1401

پخش زنده تراکتور و پیکان 29 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز امروز و در هفته دوازدهم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 15:00 به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و پیکان 29 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال تراکتور و پیکان 29 آذر 1401

پخش زنده تراکتور و پیکان 29 آذر 1401

بعد از بیش از یکماه وقفه در بازی‌های باشگاهی در دنیا، حالا لیگ‌های جهانی از جمله لیگ ایران از سر گرفته‌ شده‌اند و دیروز 6 بازی نخست هفته دوازدهم برگزار شد. امروز و در ادامه هفته دوازدهم، دو بازی برگزار می‌شود که در یکی از مهمترین‌ها تراکتور سازی تبریز و پیکان به مصاف هم می‌روند.

تراکتور که در طول تعطیلات با استعفای قربان بردیف مواجه شد و حالا یک سرمربی اسپانیایی جدید دارد، این روزها با 15 امتیاز در رده دهم لیگ قرار دارد و پیکان با 12 امتیاز در رده یازدهم.

پیکان در 5 بازی آخر خود در لیگ، 4 تساوی و 1 شکست و تراکتور 2 پیروزی، دو شکست و 1 تساوی ثبت کرده است. در 5 تقابل رو در روی دو تیم با هم، 3 تساوی و 1 برد برای هر یک از دو تیم ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و پیکان 29 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا