خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک 9 دی 1401

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک 9 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته چهاردهم لیگ به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک، امروز و از ساعت 15:00 در هفته چهاردهم لیگ برتر ایران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک 9 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک 9 دی 1401

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک 9 دی 1401

نفت مسجد سلیمان که شروع خوبی در لیگ برتر داشت، بعد از اظار نظر عجیب سرمربی خود، با چالش‌های خاصی مواجه شد و این روزها با صرفا 9 امتیاز در رده شانزدهم لیگ برتر است و کاندیدای اصلی سقوط به نظر می‌رسد.

آن‌ها امروز به مصاف آلومینیوم اراک 16 امتیازی و رده نهمی می‌روند که در سالیان حضور در لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته و نتایج خوبی کسب کرده است. نفت مسجد سلیمان در 5 بازی آخر خود 4 شکست سنگین برابر تراکتور، ذوب آهن، فولاد خوزستان و سپاهان و 1 تساوی با مس رفسنجان ثبت کرده است.

آلومینیوم اما دو برد برابر نساجی و مس کرمان، دو تساوی برابر استقلال و پیکان و 1 شکست برابر ذوب آهن کسب کرده است. گفتنی است که در 4 تقابل پیشین دو تیم، آلومینیوم 2 بار پیروز شده و نفت 1 بار، یک بازی ه مبه تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک 9 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا