خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و برایتون 10 دی 1401

پخش زنده آرسنال و برایتون 10 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس و در آخرین بازی هفته و شاید یکی از حساس‌ترین‌ها، تیم‌های باکیفیت و مدعی آرسنال و برایتون از ساعت 21:00 به وقت ایران در استادیوم آمریکن اکسپرس کامیونیتی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و برایتون 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و برایتون 10 دی 1401

پخش زنده آرسنال و برایتون 10 دی 1401

آرسنال میکل آرتتا امسال دهان همه منتقدان نه فقط بسته، بلکه دندان‌هایشان را هم خرد کرده است! هرچه منتقدین و به اصطلاح کارشناسان از جوانی و بی‌تجربگی آرتتا و تکراری بودن تفکراتش که تفاله تفکرات پپ است گفتند و هرچه از شاگردان جوانش و حاشیه‌هاشان انتقاد کردند، تاثیری در عملکرد توپچی‌ها نداشت و حالا بعد از سالها و به طرزی عجیب یک تیم جوان و نه چندان پرستاره، بالاتر از سیتی گرانقیمت، نیوکاسل پرانگیزه، تاتنهام و منچستریونایتد در صدر جدول رده‌بندی است.

برایتون هم البته گرچه گراهام پاتر سرمربی خود را به چلسی داد، اما نشان داد که عملکرد خوبش ربطی به پاتر نداشته چراکه ضمن شکست سنگین 4 بر 1 چلسی با پاتر برابر برایتون، در حال حاضر برایتون در رده هفتم بالاتر از چلسی جای دارد!

آرسنالی‌ها در 5 بازی اخیر که شامل بازی‌های دوستانه هم می‌شود 4 برد و 1 شکست ثبت کرده‌اند و برایتون 2 برد، 2 شکست و 1 تساوی!

نکته جذاب تقابل امشب اینکه در 13 تقابل دو تیم در سالیان اخیر، هر تیم 5 بار پیروز شده و 3 بازی مساوی شده است تا بازی امشب فرصتی برای برهم خوردن این ترازوی متعادل در جدال‌های رودررو محسوب شود. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و برایتون 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا