خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا ملت صبحانه اورانیوم ۲۰ درصد می‌خوردند؟

«امیر» یکی از مخاطبان انصاف نیوز در کامنتی در زیر خبر «سرلشگر رضایی: مذاکرات دندانگیر نبود» [لینک] نوشت:

طوری علیه برجام صحبت می کنند انگار قبل از برجام زندگی مردم گل و بلبل و غرق در شور و شادی و شعف بود و حالا همه کن فیکن شده!

بیاید اصلا فرض کنیم برجام کاملا بی اثر بوده و فروش نفت همچنان ۸۰۰ هزار بشکه است و کشتی های تجاری ما همچنان دزدکی و با پرچم دیگر کشورها و با پرداخت کلی باج تردد می کنند و اجازه خرید هواپیما و جایگزینی ناوگان فرسوده‌ی در حال سقوط رو هم همچنان نداریم و بانک ها هم همچنان با تمام محدودیت های پیشین روبرو هستند و پولهای بلوکه شده هم بلوکه مونده و یک دلارش بر نگشته و در مجموع مطلقا هیچی به دست نیاوردیم؛

شما بفرمایید چی از دست دادیم؟ دقیقا چی از زندگی مردم کم شده؟ آیا ملت صبحانه اورانیوم ۲۰ درصد می خوردند و ما خبر نداشتیم؟

یک نیروگاه تولید برق داشتیم که روسها بعد از سالها تعلل راه اندازی کردند که همچنان هم داره کار میکنه، حالا بگذریم که از وقتی وارد مدار شده هم قیمت برق فقط بالاتر و بالاتر رفته.

بفرمایید دستاورد «بی برجامی» چی بود که اینچنین بر سر برجام می کوبید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. براى امثال اىن شخص دستاورد بى برجامي مثل بقيه شان رانت و امكانات خاص و تصاحب كارخانه ها و چاپخانه ها به قيمت مفت بوده.

  2. امير آقاى گرامى، خب راست ميگه دكتر رضائى، چيز قابل توجه و دندون گيرى هم نصيب ما نشده ! ضمنا گذشت اون موقعى كه ايشون از برجام دفاع ميكرد ، در حال حاضر سرلشكر رضائى در موقعيت ديگرى به سر ميبره ! ضمن اينكه جنابشون در پرده صحبت كرده، من احتمال ميدم منظورش بيشتر اين باشه كه اگر نبود لطف اصول گراها امكان شكل گيرى برجام هم وجود نداشت ، بعبارت ديگه طرفهاى غربى بايد اينقدر شعور مى داشتند كه جوائزى هم براى اصولگراها در نظر مى گرفتند ! بنظر شما حرف حسابى نيست ؟!

  3. در بی برجامی کشور برای دوستان دلواپس برجام کویت بوده است ، نمونه اش بابک خان زنجانی و حامیان [او]!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا