خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و برنتفورد 12 دی 1401

پخش زنده لیورپول و برنتفورد 12 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصافه هم می‌روند.

تیم‌های لیورپول و برنتفورد امشب و در آغاز هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 21:00 به وقت ایران در استادیوم برنتفورد به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و برنتفورد 12 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و برنتفورد 12 دی 1401

پخش زنده لیورپول و برنتفورد 12 دی 1401

توماس فرانک با برنتفورد حالا 23 امتیازی و رده دهمی‌اش نشان داده که آش بدجور دهن‌ سوزی است! تیمی که تا اینجای لیگ چلسی و تاتنهام را متوقف کرده و سیتی و یونایتد را هم در کمال شگفتی برده و در بین بالانشینان تنها مغلوب آرسنال عجیب این روزها شده است! البته که همین تیم در 5 بازی آخر خود 2 باخت، 2 تساوی و تنها 1 برد برابر وستهم دیوید مویس کسب کرده است اما قطعا تیم خوبی است.

لیورپول اما به عنوان تیم رده ششم و 28 امتیازی لیگ برتر، فصلی پرنوسان چه در لیگ و چه در اروپا سپری می‌کند. آن‌ها در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی برابر استون ویلا، میلان و لستر و دو شکست برابر لیون و منچسترسیتی ثبت کرده‌اند.

البته که دو تقابل پیشین دو تیم در سال گذشته در همین رقابت‌ها، 1 برد برای لیورپول و 1 تساوی پرگل 3 بر 3 به دنبال داشت. از همین حالا این سوال ذهن طرفداران را به خود مشغول کرده که آیا اولین برد برنتفورد برابر لیورپول ثبت می‌شود؟ برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و برنتفورد 12 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا