خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انواع روش های چاپ تیشرت

رپورتاژ آگهی

چاپ روی تیشرت در رنگ های مختلف، می تواند یک روش عالی برای جذب مخاطبین  یا تبلیغات محصولات یا خدمات، یا هدیه ای ارزشمند  باشد. از طریق چاپ روی تیشرت ها می توانید به طور نظارتی و هدفمند پیشنهادات خود را به مخاطبانی که می خواهید پیشنهاد دهید نشان دهید.

هنگام انتخاب تیشرت برای چاپ، می توانید از مدل های مختلف تیشرت استفاده کنید. می توانید از تیشرت های نرم که در داخل منزل بیشتر استفاده می شود، یا تیشرت های پیراهنی (  تیشرت یقه دار ) که بیشتر در محیط های کاری استفاده میشود استفاده کنید.

هنگام چاپ روی تیشرت ها، بعضی از نکات مهمی که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  1. انتخاب تیشرت مناسب: می توانید از تیشرت های مختلف بر اساس مدل، رنگ، سایز و جنس استفاده کنید. مهم است تیشرتی را انتخاب کنید که با استفاده های مورد نظرتان متناسب باشد.
  2. انتخاب نوع چاپ مناسب: می توانید از چندین نوع چاپ مختلف استفاده کنید تا بتوانید محتوای مورد نظر خود را به صورت بهینه بر روی تیشرت چاپ کنید.
  3. تعیین طول و عرض چاپ: می توانید طول و عرض چاپ خود را بر اساس نیازها و تیشرت های مورد نظرتان مشخص کنید.
  4. تعیین محل چاپ: می توانید موقعیت چاپ خود را بر اساس نیازها و پیشنهادات خود مشخص کنید.
  5. تعیین رنگ چاپ: می توانید رنگ چاپ خود را بر اساس نیازها و پیشنهادات خود مشخص کنید.

انواع مختلف چاپ روی تیشرت

چاپ سیلک اسکرین پوشاک

چاپ سیلک اسکرین که با نام چاپ سیلک اسکرین ابریشمی در صنعت چاپ روی تیشرت نیز شناخته می شود و استفاده از آن به دلیل کیفیت عالی چاپ، در صنعت چاپ روی تیشرت رایج می باشد.

 برای استفاده از روش چاپ روی تیشرت به سبک سیلک، به یک شبکه نایلون  و یک الگو یا شابلون نیاز خواهید داشت. شبکه نایلون، شابلون را در جای خود نگه داشته و یک ماده ضد آب، فضای مورد نیاز برای عمل چاپ را فراهم می کند، سپس با استفاده از دستگاه فشار، جوهر را در سراسر صفحه پخش می کنید و فضای ایجاد شده توسط ماده ضد آب به شما اجازه میدهد تا طراحی مورد نظرتان چاپ شود، پس از پایان این مرحله، دستگاه را خاموش کرده و اجازه دهید تا جوهر خشک شده و طرح نهایی ایجاد شود.

اگرچه چاپ سیلک اسکرین یکی از قدیمی ترین روش های چاپ روی تی شرت است، اما با ایجاد طرح های جذاب و ماندگار ، یکی از بهترین روش ها در حال حاضر در صنعت چاپ به شمار می رود.

مزایای چاپ سیلک

چاپ روی پوشاک نسبتاً مقرون به صرفه

 برای سفارشات فله و عمده مناسب است.

 جوهر در اعماق پوشاک نفوذ میکند و طرح های چشمگیر و درخشان ایجاد می کند.

سازگاری با بیشتر پارچه ها.

طرح ها با دوام هستند و ماندگاری زیادی دارند.

چاپ مستقیم روی پوشاک DTG

چاپ مستقیم یکی دیگر از روش های چاپ رایج و پرطرفدار در صنعت چاپ روی تیشرت می باشد که عملکردی شبیه به چاپ روی برگه ی کاغذ به وسیله چاپگرهای معمولی دارد و ما در مجموعه گیم استیشن از این روش استفاده میکنیم، و برای استفاده از آن نیازمند جوهر و یک چاپگر مخصوص نساجی هستید. همانند چاپ بر روی کاغذ، ابتدا باید طرح های خود را روی کامپیوتر آماده و طراحی شوند و سپس به چاپگر تحویل دهید تا عملیات چاپ روی تیشرت آغاز شود. تنها تفاوت این نوع چاپ با چاپ روی کاغذ، نوع متریالی است که قصد دارید عملیات چاپ را روی آن انجام دهید که آن هم معمولا تیشرت میباشد.

مزایای چاپ مستقیم روی پوشاک

 DTG می توانید پیچیده ترین طرح ها با چندین رنگ را چاپ کنید.

 عملکرد بسیار سریع و در نتیجه مناسب برای سفارشات بسیار بزرگ

 چاپگرهای DTG اندازه جمع و جوری دارند به همین دلیل باعث صرفه جویی در استفاده از فضا می شوند.

 بر خلاف چاپ سیلک اسکرین ، کثیف کاری و آشفتگی وجود ندارد.

 چاپ های نرم و صاف

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا