خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد و الشباب 19 دی 1401

پخش زنده الاتحاد و الشباب 19 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته عقب افتاده از هفته نهم به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های الاتحاد و الشباب امشب و از ساعت 21:45 به وقت ایران در یک بازی عقب افتاده از هفته نهم لیگ برتر عربستان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد و الشباب 19 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد و الشباب 19 دی 1401

پخش زنده الاتحاد و الشباب 19 دی 1401

امسال و در کورس 5 گانه قهرمانی لیگ عربستان در شرایطی بی‌سابقه، رقابتی نزدیک بین النصر، الهلال، الشباب، الاتحاد و حتی التعاون برای قهرمانی در جریان است و اختلاف مدعیان بسیار اندک است. النصر که از حضور کریستیانو رونالدو لذت می‌برد در حال حاضر با 29 امتیاز صدرنشین است و الشباب با 25، الهلال با 25، الاتحاد با 24 و التعاون با 23 امتیاز در رد‌ه‌های بعدی جای دارند با این تفاوت که دو تیم الشباب و الاتحاد یک بازی کمتر دارند.

الاتحاد در 5 بازی آخر خود 4 برد از جمله یک برد برابر همین الشباب در جام حذفی عربستان و تنها 1 شکست برابر الهلال کسب کرده و الشباب که از فرم ایده‌آل روزهای نخستین لیگ دور شده در 5 بازی آخر 4 شکست و تنها 1 برد برابر الاتفاق کسب کرده است.

در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر هم 11 بار الاتحاد و تنها 5 بار الشباب پیروز میدان‌ بوده‌اند. در 5 تقابل آخر هم 3 برد برای الاتحاد، 1 برد برای الشباب و 1 تساوی ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد و الشباب 19 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا