خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401

پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در جام حذفی ایران به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان امروز و از ساعت 14:00 در رفسنجان و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401

پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401

مس رفسنجان که این فصل هم با محمد ربیعی عملکرد خوبی در لیگ داشته، این روزها با 22 امتیاز در رده پنجم جدول است و ذوب آهن با مهدی تارتار با 18 امتیاز در جایگاه دهم!

ذوب آهن در 5 بازی آخر خود 2 برد برابر آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان، دو تساوی برابر صنعت نفت و فولاد و یک شکست برابر هوادار کسب کرده است. ذوبی‌ها در 8 بازی آخر خود در خارج از خانه هیچ بردی کسب نکرده‌اند.

تیم محمد ربیعی اما آمار جالبی دارد. تیمی که با دریافت تنها 4 گل در 15 بازی لیگ با اختلاف بهترین خط دفاع لیگ را دارد، در حال حاضر 6 بازی پیاپی است که نه تنها شکستی نداشته، بلکه گلی هم در این 6 بازی دریافت نکرده است! 4 بازی با تساوی بدون گل و دو برد دو بر صفر برابر پیکان و مس کرمان!

گفتنی است که در 5 تقابل دو تیم با هم در سالیان اخیر 3 بار مس پیروز بوده و تنها 1 بار ذوب آهن. برای تماشای پخش زنده بازی مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا