خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ملوان و نفت مسجد سلیمان 21 دی 1401

پخش زنده ملوان و نفت مسجد سلیمان 21 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در یک شانزدهم نهایی جام حذفی رویارو می‌شوند.

تیم های ملوان بندانزلی و نفت مسجد سلیمان امروز و از ساعت 14:00 در بندانزلی و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ملوان و نفت مسجد سلیمان 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ملوان و نفت مسجد سلیمان 21 دی 1401

پخش زنده ملوان و نفت مسجد سلیمان 21 دی 1401

یکی از تقابل‌های لیگ برتری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، بازی ملوان و نفت مسجدسلیمان است. دو تیمی که همین چند روز قبل در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که ملوان موفق شد حریفش را با یک گل شکست دهد و انزلی‌چی‌ها امیدوارند فردا هم چنین اتفاقی تکرار شود.

تفاوت شرایط اخیر دو تیم هم ملوانی‌ها را به تکرار پیروزی مقابل حریفشان امیدوار کرده است. شاگردان مازیار زارع بعد از باخت به پرسپولیس در هفته دهم، دیگر شکست نخورده‌اند و آنطرف میدان، آخرین برد نفت مسجدسلیمان به هفته پنجم برمی‌گردد. در دو تقابل پیشین دو تیم، 1 برد برای هر یک از دو تیم ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی ملوان و نفت مسجد سلیمان 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا