خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 25 دی 1401 ؛ فینال سوپرکاپ فوتبال اسپانیا

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 25 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در فینال سوپرکاپ فوتبال اسپانیا رویارو می‌شوند.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا امشب و در فینال سوپرکاپ اسپانیا در یک بازی حساس و تاریخی در یک الکلاسیکو جذاب اما اینبار در عربستان و استادیوم بین‌المللی کینگ فهد به مصاف هم می‌روند. این بازی از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند، پس برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا 25 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و بارسلونا 25 دی 1401

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 25 دی 1401

بارسلونا در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها که در سالیان اخیر به طور 4 جانبه برگزار می‌شود، بر رئال بتیس پیروز شد و رئال مادرید بر والنسیا! البته هر دو تیم در ضربات پنالتی و بعد از 120 دقیقه وقت‌های قانونی که مساوی به پایان رسید. در حال حاضر رئال و بارسا رقابت نزدیکی در لالیگا هم دارند و به ترتیب در رده‌های دوم با 38 و اول با 41 امتیاز جای گرفته‌اند.

رئال در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 4 برد و 1 شکست و بارسا 4 برد و 1 تساوی داشته است. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 18 بار بارسا و 16 بار رئال مادرید پیروز میدان بوده‌اند و 10 بازی مساوی شده است. در 5 تقابل آخر اما 3 بار رئال و 2 بار بارسا پیروز بوده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا 25 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا