خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوشابه‌ای که همشهری برای رضا پهلوی باز کرد

کسایی زاده، روزنامه نگار، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «نوشابه‌ای که همشهری برای رضا پهلوی باز کرد»، نوشت:

رضا پهلوی توانست کاری کند تا محسن مهدیان مدیر همشهری کاریکاتور او را در صفحه نخست روزنامه سراسری ایران منتشر کند. او موفق شد صدایش را از رسانه‌های ایران به هوادارانش برساند و در اوج نبود سواد رسانه‌ای بهره ببرد. در حالی که اکثر مخالفان انقلاب اسلامی رضا پهلوی را آدم حساب نمی‌کنند روزنامه زاکانی اظهارات او را مهم تلقی کرد برای همین واکنش نشان داد.

اینجا دقیقا فرق یک روزنامه با سواد و بی سواد مشخص می‌شود. اگر این کار را یک رسانه آزاد کرده بود قطعا به اتهام تبلیغ علیه نظام توقیف می‌شد.

تصور اینکه عکس یک خائن و سارق اموال کشور در صفحه یک روزنامه با پول مردم منتشر شود و اظهاراتش بازتاب داده شده و به اسم مسخره کردن او تیتر یک شود به اعتقاد من کار دشمن است.

شما را نمی‌دانم …

هیچ روزنامه‌ای جز همشهری این کار را نکرد …

در حالی که اظهارات این فرد اصلا جایگاهی ندارد که بخواهیم پاسخ دهیم.

خودتان فکر کنید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هیچ جایگاهی ندارد
    هیچ طرفداری ندارد
    اصلا هیچ اندر هیچ
    چرا از یک تیتر و عکس اینقدر آشفته هستید ؟

    10
    7
  2. سلام – آن قضایای رسانه ای و نوشابه و چه و چه شاید صحیح باشد – اما اینکه گفته اید عکس ( یک خائن و سارق اموال کشور ) با عقل جور در نمی آید – رضا پهلوی یک بچه محصل 15-16 ساله بود که از کشور رفت و شخصآ پرونده جنایتی یا خیانتی و از این قبیل در هیچ مرجعی نداشت – اگر هم والدینش پرونده ای دارند, نباید به حساب او گذاشت.

    15
    2
  3. انصاف نیوز گرامی
    بنظر این بنده کوچک شما قضاوت خیلی سریع شما در باب باسواد و بی سواد بودن مطبوعاتی شاید از سر ساده دلی وبا حسن ظن شما باشد، والا امروزه هر دیپلمه دبیرستانی هم انحاء مطرح کردن یک شخص یا یک موضوع در جامعه را می داند.آن تیمی که در دولتهای نهم و دهم این مملکت را از نظر سیاسی و اقتصادی و فرهنگی به قعر دره چه کنم انداخت مجددا سطوح مختلف مملکت را فتح کرده و احتمالا در همین دوره تیر خلاص خود را شلیک خواهد کرد. یکی از شاهکارهای اینان تبدیل عامدانه اعتراضات اخیر به اختشاشان بنیان کن بود. اگر شما بتوانید سازندگان و آورندگان آن شعارهای مستحجن در معتبر ترین دانشگاه کشور را شناسایی کنید آنوقت شاید بتوانبد به مرکز فرماندهی و اطاق فکر این گروه نفوذی دست یابید.

    4
    1
  4. بنظر میرسد آقای هادی کسایی زاده را باید نمونه بارز یک خائن بی وطن نامگذاری کرد .
    آقای کسایی زاده میتوانند یکی از اموالی را که شاهزاده رضا پهلوی از ایران سرقت کردن را بردن را نام ببرند؟؟
    آقای کسایی زاده برو این دام بر مرغ دگر نه .
    نوجوانان مملکت امروز با شمع بدنبال شاهزاده میگردند و ایشان را دنبال میکنند.
    شاید این محبوبیت شما را به هم ریخته است که اینگونه محمل و بذله میگویید .
    روزبه حسین طهرانی زندانی سیاسی و فعال سیاسی .

    17
    2
    1. شما جواب ۶۰۰ ملیون دلار و حتی با قبول آقای رضا پهلوی ۶۰ ملیون دلار برداشت از خزانه دولت و در خارج برای خانواده سلطنتی قرار دادن را چه می نامید. دهات را با اصلاح ارضی به نقد پدر کردند و از مملکت خارج کردند

      1
      11
  5. آقای پهلوی عزیز … شما چطور می خواهی با اینهمه فساد در ایران مبارزه کنی ؟؟ اونم یک تنه .. من اگه بودم اصلا هیچ کاری نمی کردم … لا اقل وجهه ام حفظ می شد …

    9
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا