خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و نفت مسجد سلیمان 18 بهمن 1401

پخش زنده استقلال و نفت مسجد سلیمان 18 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان، امروز و از ساعت 15:30 به وقت ایران و در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان 18 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان 18 بهمن 1401

پخش زنده استقلال و نفت مسجد سلیمان 18 بهمن 1401

آیا استقلال می‌تواند سومین برد متوالی‌اش در هفته‌های اخیر را مقابل نفت مسجدسلیمان جشن بگیرد؟ این دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که استقلال بعد از باخت به سپاهان، به مانند دور رفت، ملوان و مس کرمان را شکست داد و امیدوار است که بتواند بر خلاف بازی رفت، از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد تا فاصله‌اش با صدر جدول را کمتر کند.

البته که نفت با حضور رضا عنایتی – که در ابتدای فصل یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال بود – جان تازه‌ای گرفته و در دو هفته گذشته، شکست نخورده و عنایتی هم قطعا با هدف متوقف کردن استقلال، تیمش را به مصاف شاگردان ریکاردو ساپینتو خواهد فرستاد تا بتواند برای سومین بازی متوالی، با امتیاز از زمین خارج شود

در هفته گذشته، استقلال در یک بازی جنجالی با نتیجه 2-3 مس کرمان را شکست داد و دیدار پیکان و نفت مسجدسلیمان هم گلی نداشت. در جدول رده بندی، استقلال 33 امتیازی تیم سوم جدول است و نفت 11 امتیازی، در قعر جدول قرار دارد. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان 18 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا