خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فلامینگو و الهلال عربستان 18 بهمن 1401 ؛ نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان

پخش زنده فلامینگو و الهلال عربستان 18 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های الهلال عربستان و فلامنیگو برزیل به عنوان قهرمانان آسیا و آمریکای جنوبی، امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فلامینگو و الهلال عربستان 18 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فلامینگو و الهلال عربستان 18 بهمن 1401

پخش زنده فلامینگو و الهلال عربستان 18 بهمن 1401

الهلال عربستان که در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها، به مصاف ویداد کازابلانکای مراکش رفت و بعد از تساوی در وقت‌های قانونی، موفق شد در ضربات پنالتی تیم کشور میزبان را حذف کند.

فلامنگو اما به عنوان نماینده برزیل و قهرمان آمریکای جنوبی اولین بازی خود را بنابر قاعده جام باشگاه‌های جهان در نیمه‌نهایی تجربه می‌کند.

الهلال در 5 بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و فلامنیگو دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته است. جالب است بدانید دو تیم پیش از این و در همین مرحله در جام باشگاه‌های جهان به مصاف هم رفته‌اند که فلامینگو با نتیجه 3 بر 1 بر الهلال پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی فلامینگو و الهلال عربستان 18 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا