خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یوونتوس و فیورنتینا 23 بهمن 1401

پخش زنده یوونتوس و فیورنتینا 23 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته 22 ام سری آ به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران و در هفته 22‌ام سری آ در آلیانز استادیوم شهر تورین به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و فیورنتینا 23 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال یوونتوس و فیورنتینا 23 بهمن 1401

پخش زنده یوونتوس و فیورنتینا 23 بهمن 1401

یوونتوس رده یازدهمی و 26 امتیازی که با کسر امتیاز روزگار می‌گذراند، امشب میزبان فیورنتینای 24 امتیازی و رده سیزدهمی است. یوونتوس با الگری روند خوبی داشت و حتی داشت به صدر جدول نزدیک می‌شد اما کسر امتیاز این تیم را از عرض به فرش رساند. آن‌ها البته فرم خوب خود را حفظ کرده‌اند و در 5 بازی آخرشان سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده‌اند.

فیورنتینا اما در 5 بازی آخرش سه شکست، یک برد و یک تساوی کسب کرده است. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 18 بار یووه پیروز بوده و تنها 5 بار فیوره پیروز شده است. 8 بازی هم به تساوی انجامیده است. در 5 تقابل آخر دو تیم هم سه بار یووه پیروز شده و یک بازی با پیروزی فیورنتینا به پایان رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و فیورنتینا 23 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا