خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رحمت اله حافظی: پرونده معماری نیوز از موضوع امنیتی خارج شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از ریاست قوه قضائیه درخواست کرد تا پرونده سایت معماری نیوز از موضوعی امنیتی خارج شده و به یک موضوع مطبوعاتی تبدیل شود.

به گزارش انصاف نیوز، کانال تلگرامی آقای حافظی خبر داد:

رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره پرونده سایت معماری نیوز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در پنج تیرماه سال 87، اظهار کرد: ایشان فرمودند: “مطالبه عدالت به معنای این است که عدالت، گفتمان غالب در محیط های جوان و دانشجویی شود، عدالت را مطالبه کنند و آن را از هر مسئولی بخواهند. یک لحظه از درخواست و مطالبه عدالت کوتاهی نکنند. این شان شماست، مطالبه عدالت از مسئولان در همه ابعاد آن.»

◀️ وی با بیان اینکه ایشان در محل دیگری ترویج فرهنگ مطالبه عدالت از مسئولان در جامعه را مورد تاکید قرار داده اند، افزود: با عنایت به سخنان و انتظارات مقام معظم رهبری از قشر جوان، از ریاست قوه قضائیه انتظار داریم پرونده سایت معماری نیوز را از موضوعی امنیتی خارج نموده و به یک موضوع مطبوعاتی تبدیل کند.

◀️ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای شهر تهران همچنین گفت: جناب آقای لاریجانی؛ این رفتارهای سخت گیرانه منجر به سرخوردگی جوانان و نهایت منجر به نفاق و کینه خواهند شد. قطعا تدبیر و درایت جنابعالی می تواند این پرونده را به مسیر طبیعی رسیدگی وارد نموده و شائبه نفوذ صاحبان زر، زور و تزویر در پرونده را مرتفع سازد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا