خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت 25 بهمن 1401

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت 25 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

در آخرین روز برگزاری رقابت‌های هفته بیستم لیگ و در دربی خوزستان، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان از ساعت 15:00 به وقت ایران در مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان 25 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان 25 بهمن 1401

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت 25 بهمن 1401

آیا رضا عنایتی می‌تواند اولین بردش به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان را دشت کند؟ دربی تیمهای نفتی در حالی برگزار می‌شود که وضعیت هیچکدام از دو تیم خوزستانی، تعریفی ندارد. رضا عنایتی که کارش در مسجدسلیمان را با دو مساوی متوالی شروع کرد، هفته گذشته به استقلال باخت و امیدوار است در این بازی خانگی، اولین بردش را دشت کند. اتفاقی که اگر رخ دهد، نفت مسجدسلیمان بعد از 15 هفته رنگ برد را خواهد دید. جالب اینکه آخرین برد این تیم، مربوط به بازی با صنعت نفت در هفته پنجم می‌‎شود.

برزیل ایران هم بعد از هفته دوازدهم پیروز نشده و با سه باخت متوالی، آماده دربی نفتی‌ها شده است. در هفته گذشته، نفت مسجدسلیمان با نتیجه 1-3 به استقلال باخت و صنعت نفت هم با نتیجه 1-2 از پرسپولیس شکست خورد. در جدول رده‌بندی نیز نفت مسجدسلیمان 11 امتیازی تیم شانزدهم جدول است و صنعت نفت با امتیازی مشابه، در رده پانزدهم قرار دارد. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان 25 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا