خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی جام باشگاه‌‌های جهان 29 بهمن 1401 ؛ فینال

پخش زنده کشتی جام باشگاه‌‌های جهان 29 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امروز بانک شهر ایران در فینال به مصاف نماینده روسیه می‌رود.

تیم‌های بانک شهر ایران و پادوبنی روسیه با شکست حریفان خود در دور گروهی به فینال رقابت‌ها رسیدند. رقابت‌های امروز برای تعیین تیم‌های اول تا چهارم از صبح امروز برگزار می‌شود و ابتدا از ساعت 9:30 نمایندگان قراقستان و هند در رده‌بندی رویارو می‌شوند. در ادامه و از ساعت 11:30 نیز در فینال رقابت‌ها تیم‌های بانک شهر ایران و پادوبنی روسیه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی کشتی جام باشگاه‌‌های جهان 29 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده آزاد کشتی جام باشگاه‌‌های جهان 29 بهمن 1401

پخش زنده کشتی جام باشگاه‌‌های جهان 29 بهمن 1401

در روز نخست کشتی هفتمین دوره جام باشگاه‌های جهان، تیم بانک شهر ایران توانست با دو پیروزی برابر نمایندگان قزاقستان و گرجستان به مرحله فینال مسابقات برسد.

بانک شهر ایران که حسن یزدانی را نیز در ترکیب دارد و با هدایت رضا یزدانی بزرگ پا به مسابقات گذاشته است، در دو دیدار نخست خود با نتایج 10 بر 0 برابر گرجستان و 9 بر 1 برابر قزاقستان به برتری رسید تا راهی فینال شود.

اما از آن سو نیز تیم پادوبنی روسیه توانست با دو پیروزی برابر نمایندگان هند و ارمنستان راهی فینال شود تا جدالی جذاب میان نمایندگان ایران و روسیه قهرمان مسابقات را مشخص کند.

در جدال کشتی روسیه و هند که تیم روسیه موفق شد با نتیجه ۹ بر 1 برابر هند به برتری برسد، تنها برد تیم هند را مصطفی طغانی در ۱۲۵ کیلوگرم کسب کرد. او رقیب خود را ضربه فنی کرد.

گفتنی است در این دیدار در زمان حضور ارسلان باگایف آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم در روی تشک نگاه تماشاگران و برخی کادر فنی به سمت حریف احتمالی حسن یزدانی رفت. او در کمتر از ۲ دقیقه حریف هندی را با امتیاز عالی شکست داد.

محمدرضا قیاسی نیز در ترکیب نماینده هند قرار داشت که برابر حریف روسی با ضربه فنی شکست خورد.

تماشاگران و لیدرهای آنان در تمام دقایق مسابقه آزادکاران و حتی برخی از پیشکسوتان کشتی را تشویق کردند. هادی عامل نیز از تشویق دوستداران کشتی بی بهره نماند. شمار تماشاگران که در دقایق اول مسابقات در حدود ۳۰۰ نفر بود، افزایش چشمگیری داشت و به بیش از یک‌هزار نفر رسید.

پخش زنده کشتی جام باشگاه‌‌های جهان 29 بهمن 1401 ؛ فینال
(حسن یزدانی در هفتمین دوره مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان در دوبنده بانک شهر)
پخش زنده کشتی جام باشگاه‌‌های جهان 29 بهمن 1401 ؛ فینال

نتیجه کامل پیکار بانک شهر با قزاقستان به شرح زیر است:

وزن ۵۷: رضا مومنی ۲ البایف ۳

وزن ۶۱: محمد رمصانپور ۶ کایرات ۳

وزن ۶۵: عبدالمجید گودیف ۱۱ رفعت صفر

وزن ۷۰: علی اکبر زرودی ۲ ایگور یک

وزن ۷۴: یونس امامی ۱۰ مرات صفر

وزن ۷۹: امیرحسین کاوسی ۱۳ نور دولت ۶

وزن ۸۶: سجاد غلامی ۱۰ اسکالی صفر

وزن ۹۲: محمدجواد ابراهیمی ۱۱ عبدالمناف صفر

وزن ۹۷: اسماعیل نجاتیان ۵ آرور نورسلطان ۳

وزن ۱۲۵: امیررضا معصومی ۱۰ ایبوف عمر صفر

برای تماشای پخش زنده کشتی جام باشگاه‌‌های جهان 29 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقات از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ان شاالله اگر مصدومیت و مشکلی پیش نیاد و کامران و علی سواد کوهی هم بتونن خودشون به اوزان برسونن المپیک دیدنی در پیش داریم.رحمان عموزاد-علی سوادکوهی- حسن یردانی-کامران قاسم پور-امیرحسین زارع.فکر کنم با این ترکیب بهترین نتیجه تاریخ المپیک ایران بدست بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا