خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و مارسی 7 اسفند 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و مارسی 7 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 25 ام لیگ برتر فرانسه رویارو می‌شوند.

تیم‌های پاری سن ژرمن و مارسی، امشب و از ساعت 23:15 به وقت ایران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فرانسه موسوم به لوشامپیونه و در استادیوم زیبای ولودروم به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و مارسی 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و مارسی 7 اسفند 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و مارسی 7 اسفند 1401

پی اس جی 57 امتیازی و صدرنشین که در مدت اخیر نشان داده استعداد خوبی در شکست در بازی‌های بزرگ دارد، در شرایطی به مصاف مارسی می‌رود که در یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه و همین چندی پیش برابر همین تیم شکست خورد و حذف شد! آن‌ها همچنین با شکست 1 بر 0 برابر بایرن مونیخ در پارک دو پرنس در آستانه حذف از لیگ قهرمانان هم هستند تا یکی از بزرگترین پروژه‌های فوتبالی فرانسه بار دیگر با شکست مواجه شود!

پی اس جی در 5 بازی آخر خود سه شکست و دو برد کسب کرده حال آنکه مارسی رده دومی و 52 امتیازی در لیگ، 4 برد و 1 شکست در 5 بازی آخر داشته است.

گفتنی است که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 22 بار پی اس جی پیروز شده و تنها 5 بار مارسی. 4 بازی هم به تساوی انجامیده است. در 5 تقابل آخر هم سه برد برای پاریسی‌ها، یک برد برای مارسی و یک تساوی ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و مارسی 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا