خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401

پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در هفته 21 ام لیگ امروز به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز و از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401

پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401

پرسپولیس یحیی در اندیشه بازگشت به صدر است و بعد از درخشش برابر سپاهان در نقش جهان حالا با امید بیشتری پیگیری رقابت‌های لیگ را ادامه می‌دهد. پرسپولیس در حال حاضر با 39 امتیاز و هم امتیاز با استقلال در رده دوم جدول است و در تعقیب سپاهان پیشتاز 42 امتیازی ژوزه مورایس است.

آن‌ها امروز در آزادی میزبان یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر یعنی نفت مسجد سلیمان هستند که برخلاف نمایش خوب ابتدای فصل، مدت‌ها است روندی نزولی به خود گرفته و با 12 امتیاز در رده پانزدهم است.

پرسپولیس با یحیی در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده و نفت مسجد سلیمان سه تساوی و دو شکست. گفتنی است که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 5 بار قرمزها پیروز میدان بوده‌اند و تنها 1 بار نفت مسجد سلیمان. 5 بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتها

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا