خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده هوادار و مس رفسنجان 9 اسفند 1401

پخش زنده هوادار و مس رفسنجان 9 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در 21ام لیگ برتر خلیج فارس رویارو خواهند شد.

تیم‌های هوادار و مس رفسنجان، امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران در هفته 21ام لیگ برتر خلیج فارس و در تهران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی هوادار و مس رفسنجان 9 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال هوادار و مس رفسنجان 9 اسفند 1401

پخش زنده هوادار و مس رفسنجان 9 اسفند 1401

دیدار هوادار و مس رفسنجان تحت تاثیر جدال جنجالی دو تیم در جام حذفی برگزار خواهد شد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که هفته گذشته در جام حذفی با یکدیگر بازی داشتند و بعد از آنکه هوادار در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد، ساکت الهامی – که از کنار زمین اخراج شده بود – به شکل عجیبی، به این پیروزی واکنش نشان داد و البته در کنفرانس خبری بعد از بازی، سعی کرد که ماجرا را ختم به خیر کند.

ساکت الهامی یکی از مربیانی بود که نامش برای هدایت تیم ملی مطرح شد اما از دید کارشناسان، نبود نام محمد ربیعی در بین گزینه‌های داخلی فدراسیون، اتفاق عجیبی بود. حالا باید دید ربیعی می‌تواند انتقام شکست در جام حذفی را از الهامی و هوادار بگیرد یا نه.

هفته گذشته، هوادار با یک گل پرسپولیس را شکست داد و مس رفسنجان هم با 2 گل از سد فولاد گذشت. در جدول رده بندی هوادار 25 امتیازی در رده هشتم قرار دارد و مس رفسنجان 28 امتیازی، تیم هفتم جدول است. برای تماشای پخش زنده هوادار و مس رفسنجان 9 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا