خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 10 اسفند 1401

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 10 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک بازی عقب افتاده از هفته هفتم رویارو می‌شوند.

تیم‌های لیورپول و ولورهمپتون، امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول و در یک بازی عقب افتاده از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ولورهمپتون 10 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و ولورهمپتون 10 اسفند 1401

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 10 اسفند 1401

وضعیت بحرانی لیورپول همچنان ادامه دارد. شاگردان کلوپ بعد از حذف از اتحادیه و تعمیق بحران در لیگ داخلی، حالا با شکست سنگین 5 بر 2 برابر رئال مادرید در آنفیلد، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان نیز قرار دارند و بعید است بتوانند نتیجه را جبران کنند. لیورپول در حال حاضر در لیگ هم برای سهمیه لیگ کنفرانس می‌جنگد و با 36 امتیاز هفتم است.

ولورهمپتون اما وضعیت بهتری ندارد وبا 24 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است. البته همین ولورهمپتون چندی پیش در ورزشگاه خانگی خود و در هفته 22 ام لیگ، لیورپول را با نتیجه سنگین 3 بر 0 شکست داد. اما دو تیم حالا فرم یکسانی دارند، دو برد، دو شکست و یک تساوی در 5 بازی آخر.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان گذشته نیز 12 بار لیورپول پیروز شده و 4 بار ولوز. 1 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در 5 تقابل آخر هم سه بار لیورپول برده، یک بازی مساوی شده و یکبار ولوز از زمین پیروز خارج شده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ولورهمپتون 10 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا