خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دورتموند و لایپزیگ 12 اسفند 1401

پخش زنده دورتموند و لایپزیگ 12 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 23ام رویارو می‌شوند.

تیم‌های دورتموند رده دومی و لایپزیگ رده چهارمی امشب و از ساعت 23:00 به وقت ایران در سیگنال آیدونا پارک یا همان وست والن معروف در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 23ام بوندسلیگا رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ 12 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال دورتموند و لایپزیگ 12 اسفند 1401

پخش زنده دورتموند و لایپزیگ 12 اسفند 1401

دورتموند که با 46 امتیاز هم امتیاز با بایرن است، می‌تواند با پیروزی و یا تساوی و با باخت بایرن، بار دیگر صدر جدول را تصاحب کند، اما لایپزیش رده چهارمی و 42 امتیازی تیم کمی نیست که به سادگی قافیه را به زنبورها ببازد.

دورتموند البته هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده و لایپزیش دو برد، دو تساوی و یک شکست در 5 بازی آخر داشته که شاید این کار را برای آن‌ها برابر دورتموند سرحال سخت کند.

از سوی دیگر در تقابل‌های رو در روی دو تیم دست بالا با دورتموند است که 7 بار بر لایپزیگ پیروز شده اما لایپزیش 5 بار دورتموند را برده است. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ 12 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا