خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و نیوکاسل 13 اسفند 1401

پخش زنده منچسترسیتی و نیوکاسل 13 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 26ام لیگ برتر جزیره رویارو خواهند شد.

تیم‌های منچسترسیتی و نیوکاسل، امروز و از ساعت 16:00 به وقت ایران در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 26ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و نیوکاسل 13 اسفند 1401

پخش زنده منچسترسیتی و نیوکاسل 13 اسفند 1401

من سیتی رده دومی و 55 امتیازی پپ گواردیولا به عنوان یکی از پرستاره‌ترین، ثروتمندترین و پررانت‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال و مدعی اصلی تمام جام‌های فوتبالی ممکن در فصل جاری، امروز در ورزشگاه گرانقیمت اتحاد میزبان نیوکاسل رده پنجمی و 41 امتیازی است. سیتی و پپ از ابتدای فصل در تعقیب آرسنال آرتتا هستند اما با وجود پیروزی بر این تیم در امارات، همچنان با توپچی‌ها اختلاف امتیاز دارند.

سیتی در 5 بازی آخر خود سه برد و دو تساوی کسب کرده و نیوکاسل دو شکست، دو تساوی و یک برد در 5 بازی آخر داشته است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، سیتی 21 بار پیروز شده و نیوکاسل تنها 2 بار. 3 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا