خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فرمول یک امروز 14 اسفند 1401

پخش زنده فرمول یک امروز 14 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. این رقابت‌ها از امروز در بحرین با اولین گرندپری فصل آغاز می‌شود.

بسیاری از طرفداران مسابقات فرمول یک بی‌صبرانه منتظر اعلام تقویم سال ۲۰۲۳ برای فصل جدید مسابقات بودند. اکنون انتظارها به پایان رسیده و بنابر تقویم منتشر شده، اول جایزه بزرگ فصل در بحرین برگزار خواهد شد. برای تماشای پخش زنده فرمول یک بحرین امروز 14 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 18:30 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فرمول یک 14 اسفند 1401

پخش زنده فرمول یک امروز 14 اسفند 1401

فصل جدید فرمول یک که از ۵ مارس در بحرین آغاز می‌شود و در ۲۶ نوامبر در ابوظبی خاتمه می‌یابد، دارای ۲۴ مسابقه است که تاکنون بی‌سابقه بوده و رکوردشکنی در تعداد مسابقات یک فصل محسوب می‌شود‍‍‍‍‍‍. در فصل 2023 مسابقات F1، چین و قطر دوباره به دور مسابقات بازگشته‌اند و نکته جالب این است که لاس‌وگاس برای مسابقه یکی مانده به آخر انتخاب شده است. ماه آگوست (۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور) همچنان به عنوان تعطیلات تابستانی باقی می‌ماند و سعی شده که هیچ مسابقه‌ای در طول این ماه برگزار نخواهد نشود. با این حال، تغییراتی در تقویم ۲۰۲۳ مسابقات فرمول یک اعمال شده که مطابق انتظار نبوده است.

در دور تعیین خط فرمول یک بحرین که روز گذشته برگزار شد، رانندگان ردبول و فراری خوش درخشیدند و به ترتیب مکس ورشتپن (مدافع عنوان قهرمانی)، سرجیو پرز، چارلز لکرک و کارلوس ساینز در رده‌های اول تا چهارم جای گرفتند. برای تماشای پخش زنده فرمول یک بحرین امروز 14 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا