خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ملوان و آلومینیوم 15 اسفند 1401

پخش زنده ملوان و آلومینیوم 15 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 22ام لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک امروز و از ساعت 15:00 در بندر انزلی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ملوان و آلومینیوم 15 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ملوان و آلومینیوم 15 اسفند 1401

پخش زنده ملوان و آلومینیوم 15 اسفند 1401

تیم ملوان بندرانزلی در حال حاضر با بیست و دو امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. مازیار زارع و شاگردانش در هفته بیست و یکم مسابقات با فولاد خوزستان دیدار کردند و 1-0 در اهواز مقابل علیرضا منصوریان شکست خوردند. حالا آنها به خانه خود برگشته اند و در بازی پیش رو می کوشند تا سه امتیاز مهم را در انزلی حفظ کنند.

در سوی مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار دارد. آلومینیوم با هدایت سیدمهدی رحمتی هم اکنون 30 امتیازه است و در رتبه هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. آلومینیوم در هفته گذشته مسابقات در اراک مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت و با ارائه یک بازی خوب، موفق به متوقف کردن تیم ژوزه مورایس با حساب 1-1 شد. حالا در بازی پیش رو، تمرکز رحمتی و شاگردانش معطوف به سه امتیاز خواهد بود.

برای تماشای پخش زنده بازی ملوان و آلومینیوم 15 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا