خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرلورکوزن و فرانس واروش 18 اسفند 1401

پخش زنده بایرلورکوزن و فرانس واروش 18 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ اروپا رویارو خواهند شد.

تیم‌های بایرلورکوزن آلمان و فرانس واروش مجارستان، امشب و از ساعت 21:15 به وقت ایران در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و در بای آرنا رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و فرانس واروش 18 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرلورکوزن و فرانس واروش 18 اسفند 1401

پخش زنده بایرلورکوزن و فرانس واروش 18 اسفند 1401

رقابت‌های این فصل لیگ اروپا میزبان دو لژیونر کشورمان است. یکی سردار آزمون با لورکوزن و دیگری فاینورد با علیرضا جهانبخش! آزمون اما که این روزها به لطف ژابی آلونسو احیا شده و به نظر در مسیر بازگشت به روزهای خوب خود است، با تیمش به عنوان تیم نهم بوندسلیگا باید امشب به مصاف صدرنشین مقتدر مجارستان برود.

لورکوزن در 5 بازی آخر خود دو برد، دو شکست و یک تساوی کسب کرده و فرانس واروش سه تساوی و دو برد. دو تیم در سال 2021 و در مرحله گروهی این رقابت‌ها نیز هم گروه بودند که در آن دو بازی، هر تیم یکبار پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و فرانس واروش 18 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا