خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آلومینیوم و پیکان 21 اسفند 1401

پخش زنده آلومینیوم و پیکان 21 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 23ام لیگ برتر خلیج فارس رویارو می‌شوند.

تیم‌های آلومینیوم اراک و پیکان امروز و از ساعت 14:00 در هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران در اراک به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آلومینیوم و پیکان 21 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آلومینیوم و پیکان 21 اسفند 1401

پخش زنده آلومینیوم و پیکان 21 اسفند 1401

آلومینیوم در بازی با پیکان به دنبال پایان دادن به روند مساوی‌هایش در هفته‌های اخیر است. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که آلومینیوم در هر سه بازی آخرش، به تساوی رسیده و شاگردان سیدمهدی رحمتی امیدوارند که بتوانند به سه امتیاز آخرین بازی‌شان در سال 1401 برسند.

آنطرف میدان، پیکان هم 5 هفته است که رنگ برد را ندیده و امیدوار است که این طلسم در اراک شکسته شود هر چند که بردن تیمی که در 8 هفته گذشته شکست نخورده، اصلا کار راحتی نیست.

در هفته گذشته، آلومینیوم با ملوان به تساوی 1-1 رسید و دیدار پیکان و ذوب آهن هم گلی نداشت. در جدول رده‌بندی آلومینیوم 31 امتیازی در رده هفتم قرار دارد و پیکان 22 امتیازی تیم سیزدهم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی آلومینیوم و پیکان 21 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا