خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لورکوزن و فرانس واروش 25 اسفند 1401

پخش زنده لورکوزن و فرانس واروش 25 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا رویارو می‌شوند.

تیم‌های فرانس واروش مجارستان و لورکوزن آلمان امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و در پوشکاش آرنا مجارستان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و فرانس واروش 25 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لورکوزن و فرانس واروش 25 اسفند 1401

پخش زنده لورکوزن و فرانس واروش 25 اسفند 1401

سردار آزمون که این روزها به لطف ژابی آلونسو در لورکوزن احیا شده در حال احیا شدن است، امشب شاید برابر فرانس واروش فرصتی خوب برای درخشش داشته باشد. البته لورکوزن با پیروزی دو بر صفر در بازی رفت در بای آرنا خیال خود را تا حد زیادی راحت کرده اما در هر حال بعید نیست شاهد شگفتی‌سازی صدرنشین مقتدر مجارستان باشیم.

لورکوزن در حال حاضر با 24 امتیاز در رده نهم جدول بوندسلیگا است و فرصت خوبی برای رسیدن به منطقه سهمیه‌های سه‌گانه اروپایی دارد. لورکوزن در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک تساوی کسب کرده و فرانس واروش یک برد، دو تساوی و دو شکست. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و فرانس واروش 25 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا