خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوصل 27 اسفند 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوصل 27 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته بیستم لیگ امارات رویارو خواهند شد.

تیم‌های الاتحاد کلبا و الوصل امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران در چارچوب یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر امارات در استادیوم الاتحاد کلبا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الوصل 27 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و الوصل 27 اسفند 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوصل 27 اسفند 1401

الاتحاد کلبا این روزها با فرهاد مجیدی اصلا وضع خوبی ندارد و از فرم خوب گذشته فاصله گرفته است اما همچنان با 25 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر امارات جای دارد. آن‌ها امشب میزبان الوصل قدرتمند 39 امتیازی و رده سومی هستند. فرهاد مجیدی که زمانی بازیکن الوصل بود و هنوز هم بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرافتخار اماراتی است، در بازی رفت این رقابت‌ها و در ورزشگاه الوصل شدیدا مورد تشویق هواداران الوصلی قرار گرفت.

الوصل به عنوان یک مدعی عنوان قهرمانی که در کورس رقابت است، در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک تساوی کسب کرده و الاتحاد کلبا، سه شکست، یک تساوی و تنها یک برد در 5 بازی آخر داشته است.

در تقابل‌های این دو تیم در سالیان گذشته، پرتکرارترین نتیجه تساوی با 6 بار بوده است. 4 بار هم الوصل پیروز شده و یک بازی با برتری الاتحاد کلبا به پایان رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الوصل 27 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا