خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ملوان و هوادار 10 فروردین 1402

پخش زنده ملوان و هوادار 10 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز و در هفته 24ام لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند.

ملوان بندرانزلی امروز و از ساعت 19:15 در هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس میزبان هوادار تهران است. برای تماشای پخش زنده بازی ملوان و هوادار 10 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ملوان و هوادار 10 فروردین 1402

پخش زنده ملوان و هوادار 10 فروردین 1402

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر فصل گذشته با هدایت مازیار زارع و مدیریت پژمان نوری کاپیتان‌های محبوب قوی سپید انزلی، موفق شد تا به لیگ برتر فوتبال ایران بازگردد.

شاگردان زارع در این فصل به مهم‌ترین هدف یک تیم تازه صعود کرده به لیگ که عدم سقوط دوباره است بسیار نزدیک هستند و با کسب 24 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند و با توجه به اختلاف 11 امتیازی با منطقه خطر، تنها روی کاغذ خطر سقوط را حس می‌کنند.

اما در سوی مقابل هوادار تهران با سرمربی پرسروصدا و پرمدعای خود یعنی ساکت الهامی که این روزها هیچ شباهتی به نامش ندارد، در رتبه دهم لیگ برتر در فصل جاری قرار گرفته است و باید دید الهامی پس از فراغت از پیروزی برابر عربستان در ریاض، ژاپن در توکیو، کره جنوبی در سئول و چین در پکن، آیا موفق می‌شود ملوان را در بندرانزلی شکست دهد یا خیر!

شاگردان الهامی در هوادار در پنج دیدار اخیر خود سه شکست، یک برد و یک تساوی را ثبت کرده‌اند و شاگردان زارع در ملوان نیز در پنج دیدار آخر خود دو شکست و سه تساوی را به دست آورده‌اند تا دو تیم عملا در شرایط نامناسب پای در زمین نبرد با یکدیگر بگذارند.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده ملوان و هوادار 10 فروردین 1402 از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا