خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و ذوب آهن 11 فروردین 1402

پخش زنده استقلال و ذوب آهن 11 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی، ببینید؛ دو تیم امروز از ساعت 19:30 در هفته 24 لیگ برتر ایران در تهران به مصاف هم می‌روند.

استقلال تهران امروز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود و این در حال است که این تیم در خطر رسوایی بزرگ حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. برای تماشای پخش زنده استقلال و ذوب آهن 11 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن 11 فروردین 1402

پخش زنده استقلال و ذوب آهن 11 فروردین 1402

تیم فوتبال استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی و نزدیک ترین تعقیب کننده سپاهان اصفهان در صدر جدول در شرایطی که در حدود دو سال اخیر بهترین شرایط فوتبالی خود پس از قهرمانی در سال 92 را تجربه کرده است و قهرمانی بدون شکست با فرهاد مجیدی و قهرمانی در سوپرجام را با ریکاردو ساپینتو ثبت کرده است، در عین ناباوری به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد و بدلیل انبوه بدهی‌های خارجی و داخلی احتمالا بازهم از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد.

طبق اعلام ای اف سی تمام تیم‌ها تا روز 10 فروردین مهلت داشتند تا برای اخذ مجوز حرفه‌ای بدهی‌های قطعی خود را صفر کنند اما استقلال بدجور زیر بار بدهی استراماچونی و چند بدهی دیگر مانده است و احتمالا رنگ فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد دید که این یک رسوایی بزرگ برای پرافتخارترین باشگاه فوتبال ایران در آسیاست.

اما به هر روی استقلال 46 امتیازی که تنها 3 امتیاز با سپاهان صدرنشین فاصله دارد و در پنج بازی آخر خود نیز به 4 برد و 1 تساوی دست یافته است، امروز و از ساعت 19:15 دقیقه و در حالی که احتمالا تمرکز مناسبی برای بازی نخواهد داشت به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

اما از سوی مقابل ذوب آهن مهدی تارتار با 27 امتیاز در رتبه دهم جدول است و در 5 دیدار آخر خود 2 برد، 1 شکست و 2 تساوی را ثبت کرده است تا با فرمی نسبتا مناسب پا به ورزشگاه آزادی تهران بگذارد.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده دیدار استقلال تهران ذوب آهن اصفهان 11 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

پخش زنده استقلال و ذوب آهن 11 فروردین 1402
پخش زنده استقلال و ذوب آهن 11 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا