خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان و صنعت نفت 11 فروردین 1402

پخش زنده سپاهان و صنعت نفت 11 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 24ام لیگ برتر ایران از ساعت 19:15 رویارو خواهند شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان صدرنشین طلایی پوش فوتبال ایران که شانس خوبی را برای کسب مقام قهرمانی این فصل فوتبال ایران دارد، امشب و از ساعت 19:15 در نقش جهان اصفهان میزبان یکی از قعرنشینان لیگ یعنی صنعت نفت آبادان است؛ برای تماشای پخش زنده سپاهان و صنعت نفت 11 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:15 از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی سپاهان و صنعت نفت 11 فروردین 1402

پخش زنده سپاهان و صنعت نفت 11 فروردین 1402

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که صدرنشین این روزهای لیگ برتر خلیج فارس محسوب می‌شود شانس بسیار خوبی دارد تا با حفظ اختلاف 3 امتیازی با استقلال تهران در صدرجدول پس از 8 سال بر روی سکوی قهرمانی فوتبال ایران قرار بگیرد.

سپاهان در 5 بازی اخیر خود با هدایت ژوزه مورایس پرتغالی 4 برد و 1 باخت به دست آورده و به نظر نمی‌رسد برای پیروزی برابر تیم پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ ایران کار سختی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان داشته باشد.

حریف سپاهان اصفهان در دیدار امشب اما صنعت نفت آبادان است تیمی که با تیم هم استانی خود نفت مسجد سلیمان در بد بودن در این فصل رقابت داشته است و با 13 امتیاز انتظار سقوط را می‌کشد.

آبادانی‌ها که به تازگی عبدالله ویسی را بر روی نیمکت خود می‌بینند در 5 بازی اخیر خود 2 تساوی و 3 شکست داشته اند و در فاصله 7 هفته به پایان لیگ تا منطقه امن جدول 8 امتیاز فاصله دارند.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده دیدار سپاهان اصفهان و نفت آبادان در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:15 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا