خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله فردی به دو زن بی حجاب با سطل ماست

خبرآنلاین نوشت: ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد فردی سطل ماست را روی سر مادر و دختری که حجاب به سر ندارند خالی می‌کند و برخی از افراد حاضر با فرد حمله کننده درگیر می شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این فرد مطمنا عامل دشمن یاامخالف انقلاب یا نفوذی بیگانه یا دیوانه ای که باید توسط مسولین به تیمارستان جهت درمان انتقال گردد،تابه مردم اسیبی نرساند.

  2. وقتی بی غیرتها و هرزه ها و ترسوهای نفوذی در نظام و حکومت نمیتوانند قانون و مذهب ایران را که قرنهاست نیاکان و اجدادمان با روی باز قبول کرده اند یک قانون محکم و غیر قابل تغییر معرفی کنند نتیجه اش همین می‌شود. جوانان غیور از دیدن هرزه ها و بی دین ها احساس خشم و ناراحتی می‌کنند و این اتفاقات می افتد قانون و نیروی نظامی باید این جرم و هنجارشکنی را سریعا جمع کند تا بدتر از این نشده..

  3. وقتی اجازه ورود به هیچ یک از مکان های عمومی چه خصوصی چه دولتی داده نشود و خاطی به مجازات زندان محکوم شود خودشان سریعا دست از این بی شرمی ها برمیدارند

  4. کاش این مردک در مقابل اختلاسها و غارت بیت المال و گرونیها هم این جوری رفتار میکرد!!!زورش به یا مادر دختر بینوا رسیده

  5. کاش این مردک در مقابل اختلاسها و غارت بیت المال و گرونیها هم این جوری رفتار میکرد!!!زورش به یا مادر دختر بینوا رسیده

  6. بهتره یه فیلم هم در مورد زنان بی حجابی که به مادر و دخترهای محجبه در قم حمله وحشیانه کردند بری!گرچه می دونم این با سیاستهای خبریت هم راستا نیست!!

  7. سلام
    امر به معروف و نهی از منکر ، گیردادن به موی زنان و دختران نیست. امر به معروف و نهی از منکر واقعی، باز خواست حاکمان این سرزمین است که چرا میهن عزیزمان ایران، با این همه ثروت و منابع انسانی، روز به روز پول ملی اش بی ارزش تر میشود و پاسپورتش بی اعتبار تر و محیط زیست اش آلوده تر ؟!!!

  8. اگر امروز با اين اين گونه اوباش گرى برخورد نشود فرداست که با چاقو و قمه به جان زنان اين مملکت خواهند افتاد

  9. یک بی اخلاقی که باعث اصلی اینگونه ماجراها ما اصلاح طلبان هستیم که برای قدرت طلبی خود سالهاست مردم را روبروی هم قرار داده ایم و از این آب گل آلود ماهی خود را صید کردیم
    اگر مردم همدیگر را بکشند تعجب نکنید
    وقتی برخی مغازه دارها با خانم های باحجاب برخورد بد میکنند و به آنها کالا نمی فروشند را ما هیچ نمی گوییم و این هم راه اشتباهیست که ترسیم کننده آن ماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا