خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فاینورد و آژاکس 16 فروردین 1402 | نیمه نهایی جام حذفی هلند (دی کلاسیکر شماره 202)

پخش زنده فاینورد و آژاکس 16 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب نیمه نهایی «کی ان وی بی کاپ» از ساعت 21:30 رودررو می‌شوند.

دو تیم فاینورد روتردام و آژاکس آمستردام امشب و از ساعت 21:30 در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال هلند یا همان «کی ان وی بی کاپ» در روتردام به مصاف هم خواهند رفت تا حریف پی اس وی آیندهوون در فینال مشخص شود؛ برای تماشای پخش زنده فاینورد و آژاکس 16 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی فاینورد و آژاکس 16 فروردین 1402 (نیمه نهایی کی ان وی بی کاپ)

پخش زنده فاینورد و آژاکس 16 فروردین 1402

جدال فاینورد و آژاکس در کنار مصاف آژاکس برابر پی اس وی و همچنین جدال پی اس وی و فاینورد، یکی از سه دیدار خاص و سنتی فوتبال باشگاهی هلند است؛ اما این جدال در فوتبال هلند از اهمیت خاص‌تری برخوردار است و به آن «دی کلاسیکر» گفته می‌شود.

آژاکس با 36 قهرمانی لیگ و 20 قهرمانی جام حذفی مقتدرانه پرافتخارترین تیم فوتبال هلند است و فاینورد با 15 قهرمانی لیگ و 13 قهرمانی جام حذفی و پی اس وی با 26 قهرمانی لیگ و 10 قهرمانی جام حذفی دو تیم پرافتخار دیگر فوتبالی باشگاهی هلند هستند.

اما تیم فوتبال آژاکس آمستردام که قهرمان بلامنازع 3 فصل اخیر لیگ هلند بوده است (فصل 2020_2019 به دلیل شیوع کرونا نیمه‌تمام ماند) در این فصل قافیه را به تیم فاینورد و یاران علیرضا جهانبخش واگذار کرده است و به نظر می‌رسد با توجه به پیشتازی 8 امتیازی فاینورد، آژاکس باید تاج پادشاهی اردیویسه را به فاینورد تحویل دهد.

همین موضوع باعث می‌شود تا آژاکس حالا تشنه قهرمانی در جام حذفی باشد و از آن سو نیز یاران جهانبخش در رویای فتح دوگانه به سر می‌برند؛ همین موضوع دی کلاسیکر امشب فاینورد و آژاکس در «ورزشگاه دکویپ» روتردام را بسیار تماشایی می‌کند.

این دو تیم تا کنون 201 بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم آژاکس 92 برد و سهم فاینورد 60 برد بوده است ضمن آنکه 49 بازی نیز به تساوی انجامیده است.

در 5 جدال آخر این دو تیم نیز 3 پیروزی سهم آژاکس، 1 پیروزی سهم فاینورد و 1 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است؛ نکته جالب آنکه در آخرین دیدار و در جریان پیروزی 3 بر 2 روتردامی‌ها، جهانبخش یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است و در دیدار پیش از آن که با تساوی خاتمه یافت نیز جهانبخش شبی جنجالی را پشت سر گذاشت و درگیری عجیبی را با «تیمبر» بازیکن آژاکس تجربه کرد

در خصوص جدال‌های رودررو دو تیم در جام حذفی هلند نیز باید گفت که هر دو تیم 8 پیروزی را به دست آورده‌اند و حال باید دید کدام تیم به فینال این فصل صعود خواهند کرد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده فاینورد و آژاکس 16 فروردین 1402 را از ساعت 21:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید؛ ضمن آنکه ساعاتی پس از پایان بازی از طریق همین لینک می‌توانید نظاره‌گر خلاصه بازی باشید.

پخش زنده فاینورد و آژاکس 16 فروردین 1402 | نیمه نهایی جام حذفی هلند (دی کلاسیکر شماره 202)
پخش زنده فاینورد و آژاکس 16 فروردین 1402 | نیمه نهایی جام حذفی هلند (دی کلاسیکر شماره 202)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا